شنبه, اردیبهشت ۸, ۱۴۰۳

اولویت‌های اجرایی بخش تعاون در کردستان اعلام شد

تحقق برنامه‌ها و ماموریت‌های پیش روی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را با محوریت رشد اشتغال پایدار، توسعه اشتغال روستایی، توسعه رفاه اجتماعی و کاهش فقر در دستور کار قرار داده ایم .

نشست وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مدیران کل استان‌ها با حضور معاونین وزیر به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.
به گزارش تعاون آنلاین، در این نشست مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با اعلام آمادگی کامل مجموعه ادارات تابعه وزارت متبوع در استان برای تحقق اهداف و برنامه‌های مورد تاکید مقام عالی وزارت در سال جاری، گفت: تحقق برنامه‌ها و ماموریت های پیش روی وزارت را با محوریت رشد اشتغال پایدار، توسعه اشتغال روستایی، توسعه رفاه اجتماعی و کاهش فقر در دستور کار قرار داده ایم .
برهان صلواتی گفت: در همین راستا در حوزه‌های مربوط به مسئولیت اجتماعی و رفاه اجتماعی، کمیته‌های مختلفی در زمینه حمایت های اجتماعی از جمله توزیع سبد غذایی اقشار آسیب پذیر تشکیل شده است.
صلواتی سپس به مشارکت این اداره کل در برگزاری جشنواره رسانه و اعتیاد اشاره کرد و گفت: تلاش ما براین بوده تا به تسریع در اجرایی کردن برنامه های وزارت متبوع در حوزه های اولویت دار از جمله آسیب های اجتماعی کمک کنیم .
وی حضور در بین مردم دورترین شهرها و روستاهای استان با حضور نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و بررسی مسایل و مشکلات آنها به ویژه در حوزه های مربوط به اشتغال و رفاه اجتماعی را مورد اشاره قرار داد و افزود: در همین راستا تعامل روزافزون با نماینده ولی فقیه در استان و نیز ارتباط مستمر با سایر مسئولان استانی و کشوری را در صدر برنامه های کاری قرار داده ایم.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان از برگزاری نشست آسیب‌های اجتماعی و همایش استانی با محوریت بهزیستی و مرکز جامع علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی به عنوان بخشی از فعالیت‌های مربوط به حوزه رفاه اجتماعی در سال جاری خبر داد.

درج دیدگاه