یکشنبه, اردیبهشت ۹, ۱۴۰۳

ایجاد باشگاههای تعاون با شبکه ای از کنشگران و علاقمندان به حوزه تعاونی

باشگاه تعاون به عنوان یک نهاد نوپا، فعال، حمایتگر و اثرگذار در گردونه تعاون وبا هدف فرهنگ‌سازی، ترویج و افزایش توانمندی‌ها و قابلیت‌های بخش تعاونی و برای عموم مردم راه اندازی می شود. به گزارش پایگاه خبری تعاون آنلاین و به نقل از گروه ترویج و توسعه مشارکت های مردمی معاونت امور تعاون، به منظور […]

باشگاه تعاون به عنوان یک نهاد نوپا، فعال، حمایتگر و اثرگذار در گردونه تعاون وبا هدف فرهنگ‌سازی، ترویج و افزایش توانمندی‌ها و قابلیت‌های بخش تعاونی و برای عموم مردم راه اندازی می شود.
به گزارش پایگاه خبری تعاون آنلاین و به نقل از گروه ترویج و توسعه مشارکت های مردمی معاونت امور تعاون، به منظور جلب مشارکت مردمی، ایجاد، گسترش و تقویت هماهنگی میان دولت و مردم و از سوی دیگر توسعه فرهنگ تعاون وکارگروهی در سطح جامعه و همچنین پرورش روحیه همکاری ، تعاون و همبستگی ملی، فرهنگی و تقویت آن قرار است بزودی باشگاههای تعاون با استفاده از ظرفیت های کنشگران و فعالان اجتماعی هر منطقه، در فاز نخست در هر شهر یک باشگاه تعاون ایجاد شود.
هدف اصلی باشگاه های تعاون شناخت فردی و اثر بخشی گروهی برای هدف نهایی و تشکیل تعاونی است که می تواند موجب پرورش و ایجاد زمینه ظهور تعاونگران و ایجاد فرصت های شغلی در حوزه تعاون شود
این باشگاهها با برنامه های متنوعی که در اختیار علاقمندان قرار می دهند می توانند گام مهمی در تفکر، اراده و راه‌اندازی کسب و کار بردارد در این باشگاهها، زمینه ایده تا در نهایت عملیات راه اندازی شغل، توسعه کسب و کار و تولید از طریق تشکل های تعاونی و با همکاری متولیان دولتی بخش تعاون مهیا خواهد شد.
که در این راستا قرار است ۴ دیماه سالجاری نخستین نشست کنشگران و فعالان اجتماعی در شهرستان گنبدکاووس استان گلستان برگزار شود.

درج دیدگاه