جمعه, اردیبهشت ۷, ۱۴۰۳

بهرامی:فرصت بی نظیری برای ارتقای “تعاون” در انتخابات پیش رو فراهم است

امیدوارم اتاق تعاون در دوره جدید فعالیت خود بتواند زمینه را برای توانمند سازی اتاق ها و اتحادیه های سراسری تعاونی فراهم نماید . عبدالله بهرامی ، مدیرعامل اتحادیه سراسری تعاونی‌های تولیدکنندگان فرش دستباف با اعلام این مطلب در گفتگو با تعاون آنلاین افزود: به نظر می رسد تا کنون کاری که شایسته بخش تعاون […]

امیدوارم اتاق تعاون در دوره جدید فعالیت خود بتواند زمینه را برای توانمند سازی اتاق ها و اتحادیه های سراسری تعاونی فراهم نماید .

عبدالله بهرامی ، مدیرعامل اتحادیه سراسری تعاونی‌های تولیدکنندگان فرش دستباف با اعلام این مطلب در گفتگو با تعاون آنلاین افزود: به نظر می رسد تا کنون کاری که شایسته بخش تعاون باشد، هنوز صورت نگرفته است و لازم است در دوره جدید دوستان و همکاران ارتقای بخش تعاون در اقتصاد ایران را مد نظر قرار دهند .

وی با پیش بینی برگزاری انتخاباتی پویا در سه شنبه پیش رو افزود: اگر تعاونگران تصمیم بگیرند به افرادی رای دهند که نمایندگان واقعی این بخش در اقتصاد هستند، می توانند زمینه را برای تغییرات بزرگ آماده کنند چرا که بدون تردید همین مشارکت است که سرنوشت این حوزه را روشن خواهد کرد .

او با توصیه به همکارانش برای اینکه فکرهای عالی خود را به منصه ظهور برسانند، گفت: من سالهاست که به تمامی دست اندرکاران گفته ام باید کاری کنیم این بخش به بلوغ برسد .

او با تاکید بر اینکه جایگاه اتاق در کشور خیلی بالاست، گفت: در قانون اساسی ایران تعاون یکی از سه بخشی است که به رسمیت شناخته شده است و در حقیقت این اتاق پارلمان یک بخش اقتصادی کشور تلقی می شود از این رو لازم است در مناسبات هم سطح و هم عرض اتاق بازرگانی باشد .

او با تاکید بر اینکه ۱۸۰ هزار تعاونی چشم به راه اقدامات اتاق تعاون هستند، ادامه داد: برای اولین بار است که ۳۲ نفر در این انتخابات کاندیدا شده اند و ۶۵ درصد از این افراد مدرک تحصیلی کارشناسی و بالاتر دارند و این فرصت بی نظیری برای این بخش است . وی گفت: هیچ یک از کاندیداها سابقه کار کمتر از ۱۰ سال در این حوزه ندارند در نتیجه می توان گفت علم و تجربه در این انتخابات در کنار یکدیگر قرار گرفته اند .

بهرامی با تاکید بر اینکه باید به دور از غرض ورزی سیاسی این انتخابات برگزار شود، گفت: این اتاق سه سال می خواهد سرنوشت تعاونگران را در دست بگیرد در نتیجه لازم می بینم همکارانمان با دقت تمام در این انتخابات شرکت کنند و این فرصت عالی پیش آمده را مغتنم بشمارند.

 

 

درج دیدگاه