پنج شنبه, فروردین ۹, ۱۴۰۳

اولین جلسه شورای هماهنگی مدیران دستگاه های تابعه تعاون ،کار و رفاه اجتماعی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی اولین جلسه شورای هماهنگی مدیران دستگاه های تابعه تعاون ،کار و رفاه اجتماعی در استان صبح روز سه شنبه هفدهم فروردین ماه با حضور کلیه مدیران در محل دفتر نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام برگزار شد. در این جلسه […]

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی اولین جلسه شورای هماهنگی مدیران دستگاه های تابعه تعاون ،کار و رفاه اجتماعی در استان صبح روز سه شنبه هفدهم فروردین ماه با حضور کلیه مدیران در محل دفتر نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین لطفی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام به وظیفه ی خطیر دستگاه های تعاون ،کار و رفاه اجتماعی  در خدمت رسانی به امور نیازمندان جامعه اشاره کرد و افزود :با توجه به نامگذاری امسال از جانب رهبر فرزانه انقلاب با عنوان اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل کلیه مدیران میبایست به دنبال اقدام و عمل جدی در خدمت به مردم باشند و از شعار زدگی و فعالیت های شعارگونه پرهیز کنند .

وی ادامه داد : دشمنان ایران اسلامی پس از توافق هسته ای ، دوباره شروع به بد عهدی و گستاخی علیه کشورمان نمودند و در حال نقض کردن توافقات هستند که ما میبایست با استفاده از تمامی ظرفیت ها و توانمندی های داخلی و تکیه بر شعار مقام معظم رهبری در سال ۹۵ و اقدامات جهاد گونه ی خود بر این ترفندها و توطئه ها پیروز شویم .

در آغاز این جلسه مهندس زرگوش مدیر کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی و رئیس شورای هماهنگی مدیران به ارائه گزارش فعالیت های دستگاه ها در سال ۹۴ پرداخت و ادامه داد : در سال ۹۵ با توجه به نام گذاری مقام معظم رهبری با عنوان اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل وظیفه دستگاه های تابعه تعاون ،کار و رفاه اجتماعی  سنگین تر از گذشته خواهد بود و کارگران میبایست با همت و تلاش عملی خود ،چرخه هی اقتصادی کشور را به حرکت درآورند.

درج دیدگاه