پنج شنبه, اردیبهشت ۱۳, ۱۴۰۳

تصویب ۵۹۶ طرح برای اشتغال ۳ هزار و ۵۰۰ نفر

تصویب ۵۹۶ طرح برای اشتغال 3 هزار و 500 نفر
مدیرکل تعاون استان همدان طرح روستا تعاون در 52 روستای همدان اجرا می شود@Ï%:VH

تا کنون ۳۳۸ طرح در حوزه کشاورزی۱۰طرح در حوزه فرهنگی و هنری ۲۱ طرح در حوزه گردشگری و صنایع دستی ، ۱۴۵ طرح در حوزه صنعت معدن تجارت و همچنین۵۳طرح در سایر حوزه‌ها با اعتباری بالغ بر ۳۸۵۱ میلیارد ریال تصویب شدند .

دوازدهمین جلسه کمیته فنی اشتغال فراگیر و سرمایه‌گذاری استان همدان به ریاست احمد توصیفیان مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان به منظور بررسی و ارائه طرحهای پیشنهادی دستگاههای اجرایی برگزار شد.

به گزارش تعاون آنلاین، در این نشست که نماینده استاندار، نمایندگان بانک های عامل و دستگاههای اجرای عضو کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان حضور داشتند نحوه اجرای طرح‌های اشتغالزایی و چگونگی پرداخت تسهیلات به این طرح‌ها و همچنین شیوه نظارت بر اجرای طرح ها و هزینه کرد تسهیلات بررسی شذ.

توصیفیان گفت: از ابتدای اجرای طرح اشتغال فراگیر؛ تعداد ۵۹۶ طرح از محل تسهیلات اشتغال فراگیر در کمیته های فنی استان همدان تصویب و به بانکهای عامل معرفی شدند .

وی افزود: تا کنون ۳۳۸ طرح در حوزه کشاورزی۱۰طرح در حوزه فرهنگی و هنری ۲۱ طرح در حوزه گردشگری و صنایع دستی ، ۱۴۵ طرح در حوزه صنعت معدن تجارت و همچنین۵۳طرح در سایر حوزه‌ها  با اعتباری بالغ بر ۳۸۵۱ میلیارد ریال تصویب شدند .

توصیفیان تصریح کرد: از زمان شروع این طرح  ۱۲ جلسه کمیته فنی در محل اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان  برگزار شده است و از کل طرحهای بررسی شده تعداد ۵۹۶ طرح با اعتبار ۳۸۵۱میلیارد  ریال و اشتغالزایی  ۳۵۱۰  نفر مصوب و به بانکهای عامل معرفی شدند .

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان  در پایان از کلیه متقاضیان تسهیلات اشتغال فراگیر درخواست نمود برای دریافت تسهیلات ازای پس  با مراجعه به سامانه کارا  http://kara.mcls.gov.ir  ثبت نام و جهت دریافت کد رهگیری اقدام نمایند.

درج دیدگاه