جمعه, اردیبهشت ۷, ۱۴۰۳

تعاونگران در کدام دانشگاه می توانند کارشناسی ارشد بگیرند؟

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: مهمترین عامل ضعف و ناکارآمدی تعاونی‌ها بهره نبردن از آموزش‌های لازم و تجهیز نبودن آن‌ها به استانداردهای روز است. به گزارش تعاون آنلاین، سید نور محمدپور همچنین  از پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه علم و صنعت از میان تعاونگران خبر داد. وی گفت: امسال […]

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: مهمترین عامل ضعف و ناکارآمدی تعاونی‌ها بهره نبردن از آموزش‌های لازم و تجهیز نبودن آن‌ها به استانداردهای روز است.

به گزارش تعاون آنلاین، سید نور محمدپور همچنین  از پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه علم و صنعت از میان تعاونگران خبر داد.

وی گفت: امسال برای نخستین بار، به منظور حمایت از تعاونگران و با هدف اجرایی کردن موافقت نامه میان وزارت تعاون و دانشگاه علم و صنعت، امکان ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد برای اعضای هیات مدیره، مدیران عامل و بازرسان تعاونی‌هایی که دارای سه سال سابقه فعالیت هستند در رشته‌های مدیریت کسب‌وکار، کارآفرینی با گرایش کسب‌وکار جدید و کسب‌وکار الکترونیک در قالب دوره‌های دانشگاه مجازی فراهم شده است.

وی با اشاره به اهمیت حضور مدیران شایسته و توانمند در موفقیت تعاونی‌ها افزود: ‌با هدف حمایت مالی از تعاونگران ۱۰ درصد تخفیف شهریه از سوی دانشگاه و ۱۰ درصد از سوی معاونت تعاون به عنوان کمک هزینه تحصیلی پرداخت خواهد شد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان تصریح کرد: مهمترین عامل ضعف و ناکارآمدی تعاونی‌ها بهره نبردن از آموزش‌های لازم و تجهیز نبودن آن‌ها به استانداردهای روز است و اجرای چنین طرح‌هایی سبب رفع این نقص می‌شود.

محمدپور، مدرک تحصیلی دوره‌های آموزش مجازی را همانند دوره‌های حضوری مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دانست و خاطرنشان کرد:‌ مدیران تشکل‌های تعاونی (اتاق تعاون، اتحادیه‌ها و شرکت تعاونی) از ۳۰ بهمن ماه تا ۳ اسفندماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش می‌توانند اقدام به ثبت نام کنند.

درج دیدگاه