شنبه, اردیبهشت ۱, ۱۴۰۳

تعاونی زنان ۲۰ درصد بیشتر از تخفیف‌های بیمه ای برخوردار می‌شوند

علاوه بر تخفیف های موجود تعاونی هاز زنان ۲۰ درصد تخفیف بیشتر از خدمات بیمه ای برخوردار می شوند.

مدیرعامل بیمه تعاون با بیان اینکه کاری که در صنعت بیمه انجام می شود مدیریت ریسک است گفت: هر کسب و کاری ریسک های خاص خودش را دارد و سیل و زلزله گذشته نشان داد که چطور شغل از دست می رود.

به گزارش تعاون آنلاین، یونس مظلومی در جلسه بررسی و نقش جایگاه تعاونی های زنان در توسعه اقتصادی و اجتماعی افزود: تجربه های جهانی نشان می دهد زنان مدیر توانمندتری نسبت به زنان هستند و زنان اکنون جایگاه اجتماعی بیشتری در اقتصاد دارند.

سهم زنان در تعاونی‌های کشور/ جزییات تعاونی‌ها را بخوانید

وی ادامه داد: هفته گذشته کنفرانسی در لندن با موصوع نقش زنان در صنعت بیمه برگزار شد که تحقیقات در این زمینه نشان داد آقایان ریسک ها را به دیگران منتقل می کنند اما زنان مدیریت می کنند.

مظلومی با اشاره به فعالیت بیمه تعاون گفت: اکنون ۴۰۰ نمایندگی و شعبه در سطح کشور داریم و حدود ۲۰۰ هزار نفر هم تحت پوشش این بیمه قرار دارند.

مدیرعامل بیمه تعاون تصریح کرد: وزارت نیرو و شرکت نفت از مشتریان ما هستند و در حال توسعه بیمه تعاون در بخش های مختلف هستیم.

به گفته وی، با توجهی که آقای کبیری معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بخش تعاون دارند در نظر گرفتیم تا علاوه بر تخفیف های موجود در بخش خدمات بیمه ای به تعاونی های زنان ۲۰ درصد تخفیف بیشتر در همه بخش ها تعلق بگیرد تا بتوانیم خدمتی به این بخش انجام دهیم. این خدمات از بیمه دران تکمیلی گرفته تا بخش های دیگر است.

درج دیدگاه