جمعه, فروردین ۱۰, ۱۴۰۳

توزیع آرد یارانه ای در مناطق روستایی

بر اساس سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵ جمعیت سیستان و بلوچستان با ۱۹ شهرستان به ۲ میلیون و ۷۷۵ هزار و ۱۴ نفر شامل ۷۰۴ هزار و ۸۸۸ خانوار رسیده است که یک میلیون و ۴۲۷ هزار و ۳۳۲ نفر ساکن نقاط روستایی استان هستند.

مدیر سازمان تعاون روستایی سیستان و بلوچستان گفت: ۱۰ هزار و ۴۰۰ تن آرد خام یارانه ای معادل ۴۱۶ هزار کیسه آرد از ابتدای امسال تاکنون میان مردم مناطق روستایی این استان توزیع شده است.

به گزارش تعاون آنلاین، عبدالحمید رسولی اظهار داشت: این کیسه های آرد با قیمت مصوب ۳۷ هزار و ۵۰۰ تومان کارگروه تنظیم بازار و شورای آرد میان روستاییان در مناطق فاقد نانوایی توزیع شده است. همچنین در این مدت هزار و ۷۰۰ تن سبوس توسط اتحادیه تعاون روستایی سیستان و بلوچستان در اختیار دامداران قرار گرفته است.

مدیر سازمان تعاون روستایی سیستان و بلوچستان گفت: در قالب طرح تنظیم بازار امسال ۳۰۰ تن کالای اساسی از قبیل مرغ، برنج و تخم مرغ توسط این نهاد در سطح روستاهای استان توزیع شده است.

رسولی توزیع ۲ هزار تن کود اوره میان کشاورزان را از دیگر اقدامات سالجاری سازمان تعاون روستایی سیستان و بلوچستان ذکر کرد. وی افزود: همچنین در این مدت ۱۳ هزار تن گندم مازاد بر مصرف کشاورزان سیستان و بلوچستان توسط شبکه تعاون روستایی خریداری و به سیلوها غله تحویل شده است.

به گزارش تعاون آنلاین بر اساس سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵ جمعیت سیستان و بلوچستان با ۱۹ شهرستان به ۲ میلیون و ۷۷۵ هزار و ۱۴ نفر شامل ۷۰۴ هزار و ۸۸۸ خانوار رسیده است که یک میلیون و ۴۲۷ هزار و ۳۳۲ نفر ساکن نقاط روستایی استان هستند.

درج دیدگاه