شنبه, اردیبهشت ۸, ۱۴۰۳

توزیع یک میلیون و ۶۹۳ هزار لیتر سوخت زمستانه

رئیس اداره تعاون روستایی ایوان گفت: یک میلیون و ۶۹۳ هزار لیتر سوخت از نوع نفت سفید در روستاهای این شهرستان توزیع شده است.

رئیس اداره تعاون روستایی ایوان گفت: یک میلیون و ۶۹۳ هزار لیتر سوخت از نوع نفت سفید در روستاهای این شهرستان توزیع شده است.

به گزارش تعاون آنلاین، شکوفه احمدی اظهار داشت: همچنین ۱۷ هزار و ۶۹۸ تن گندم و ۶ هزار و ۵۰۶ تن جو به قیمت تضمینی به مراکز خرید تعاون روستایی این شهرستان تحویل داده شده است.

وی با اشاره به توزیع آرد خانه پزی و خبازی در روستاها افزود: ماهانه ۲ هزار تن آرد معادل ۵۰ هزار و ۱۰۰ کیسه در روستاهای فاقد نانوایی ایوان توزیع می شود.

رئیس تعاون روستایی ایوان یادآور شد: بمنظور تنظیم بازار و ممانعت از افزایش بی رویه قیمت ها ۱۶ تن برنج، ۱۷ تن مرغ منجمد و ۲ و نیم تن گوشت قرمز منجمد تامین و توزیع شده است.

به گفته احمدی انواع سموم شیمیایی امسال به میزان ۳۷ هزار لیتر و انواع کود به میزان ۸۰ هزار کیسه بین کشاورزان این شهرستان توزیع شده است.

وی اضافه کرد: بمنظور ارائه خدمات به بهره برداران بخش کشاورزی از طریق فعال سازی نظام صنفی در قالب صدور پروانه بیش از ۲ هزار پروانه فعالیت در مشاغل تخصصی از قبیل باغداران، دامداران، زنبورداران و غیره جهت برخورداری از تسهیلات بانکی در راستای ارتقا اهداف این مشاغل صادر شده است.

وی با بیان اینکه سه شرکت تعاونی تولید در بخش زرنه، کلان و ترن تشکیل شده، گفت: این تعاونی ها به منظور بهره برداری از سد کنگیر و تبدیل اراضی دیم به آبی دشت زرنه با هدف اصلاح ساختار نظام بهره برداری کشاورزی و افزایش کمی و کیفی تولید محصولات کشاورزی و حفظ محیط زیست تشکیل شده اند.

احمدی اضافه کرد: ۲۸ تشکل روستایی، کشاورزی و زنان نیز در قالب برگزاری مجامع عمومی با موضوعیت انتخاب اعضا هیات مدیره، بازرسان و مدیران عامل ساماندهی شده است.

 

درج دیدگاه