شنبه, اردیبهشت ۸, ۱۴۰۳

همایش شرکت های تعاونی دانشجویی

توسعه اشتغال مولد و پایدار در بخش تعاون

تعاون آنلاین – همایش شرکت‌های تعاونی دانشجویی،گامی به سوی اقتصاد دانش بنیان به همت سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان وابسته به جهاددانشگاهی واحد اصفهان فردا -یکشنبه ۸ اسفند ماه- از ساعت ۹ صبح برگزار می‌شود.

سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان با همکاری اداره کل تعاون، کار و امور رفاهی استان اصفهان و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در نظر دارد در راستای ایجاد شرایط لازم برای توسعه اشتغال مولد و پایدار در بخش تعاون برای اقشار جامعه و به ویژه دانش آموختگان، همایشی با هدف آشنایی با شرایط ایجاد شرکت‌های تعاونی و خدمات و تسهیلات قابل ارایه به این شرکت‌ها برگزار کند.

در این همایش معاون تعاون اداره کار و امور رفاهی استان اصفهان، رییس شهرک شیخ بهایی و معاون شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان، مسئول فن بازار منطقه‌ای اصفهان، مسئول مرکز رشد جهاد کشاورزی و تجارب موفق در زمینه راه اندازی این شرکت‌ها به سخنرانی خواهند پرداخت.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، لازم به ذکر است این همایش فردا -یکشنبه ۸ اسفندماه- ۹۵ در تالار دکتر علی شریعتی واقع در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از ساعت ۹ صبح الی ۱۱ برگزار خواهد شد. همچنین در حاشیه این همایش نمایشگاه جشنواره ادواری عکس و پوستر با موضوع تعاون در آن مکان افتتاح خواهد شد.

درج دیدگاه