جمعه, اردیبهشت ۱۴, ۱۴۰۳

توصیه یک مقام مسئول به دارندگان سهام عدالت

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان تهران در گفتگو با برنامه تحریریه اتاق اقتصاد شبکه ایران کالا به ابهامات ورود سهام عدالت به بورس پاسخ داد.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان تهران در گفتگو با برنامه تحریریه اتاق اقتصاد شبکه ایران کالا به ابهامات ورود سهام عدالت به بورس پاسخ داد.

به گزارش تعاون‌انلاین، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان تهران در گفتگو با برنامه تحریریه اتاق اقتصاد شبکه ایران کالا به ابهامات ورود سهام عدالت به بورس پاسخ داد.

تشریح جزئیات آزادسازی سهام عدالت/ دارندگان سهام عدالت بخوانند

محمدرضا جودکی در گفتگوی تصویری با شبکه ایران کالا اظهار داشت: آزادسازی سهام عدالت و معامله آن در بورس تاثیر خوبی بر بازار سرمایه خواهد گذاشت. مهمترین وجه این تاثیر مشارکت مستقیم مردم در اقتصاد و بازار سرمایه است که باید آنرا به فال نیک گرفت.

وی ادامه داد: یکی از مواردی که می تواند آسیب ورود سهام عدالت را کاهش دهد، انتخاب گزینه دوم برای سرمایه گذاری است که بر اساس آن، مدیریت سهام به کارشناسان واگذار می شود. به هر حال در بورس کارشناسان خبره ای حاضر هستند که می توانند سودآوری سهام را تضمین کنند.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان تهران ادامه داد: آن دسته افرادی که ارزش سهام عدالتشان پنج میلیون تومان بوده و گزینه اول را انتخاب کرده اند باید به این نکته توجه داشته باشند که حدود دو میلیون تومان از ارزش سهام آنها مربوط به شرکت های غیر بورسی است که به طور اتوماتیک در شرکت های سرمایه گذاری مدیریت می شود اما سه میلیون تومان دیگر مربوط به شرکت های بورسی است که متشکل از سهام ۳۶ شرکت است که سهام هر شرکت بسیار کم است. بنابراین قدرت مانوری که سهامدار با سهم اندک خود دارد بسیار کم است. اما اگر این اختیار به کارشناسان سرمایه گذاری واریز شود سهام های کوچک انباشته شده و قدرت مانور بیشتری در سودآوری خواهند داشت.

درج دیدگاه