جمعه, اردیبهشت ۷, ۱۴۰۳

خبر مهم برای متقاضیان تسهیلات اشتغال زایی روستایی

تعاونی ها باعث توسعه روستایی می شود
توسعه روستایی

رسته های اولویت دار در برنامه توسعه اشتغال روستایی و عشایری اعلام شد. به گزارش تعاون آنلاین ، بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در سه بخش صنعت، کشاورزی و خدمات،رشته های دارای اولویت اعلام شده و در نتیجه پرداخت تسهیلات به متقاضیان با توجه به رسته های فعالیت صورت خواهد گرفت. معاونت توسعه کارآفرینی و […]

رسته های اولویت دار در برنامه توسعه اشتغال روستایی و عشایری اعلام شد.

به گزارش تعاون آنلاین ، بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در سه بخش صنعت، کشاورزی و خدمات،رشته های دارای اولویت اعلام شده و در نتیجه پرداخت تسهیلات به متقاضیان با توجه به رسته های فعالیت صورت خواهد گرفت.

معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با توجه به اختصاص ۱.۵ میلیارد دلار از منابع صندوق توسعه ملی معادل ۱۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال روستایی و همچنین آغاز ثبت نام متقاضیان وام اشتغال روستایی فهرست رسته های اولویت دار در برنامه توسعه اشتغال روستایی و عشایری را در سایت معاونت توسعه کار آفرینی و اشتغال وزارت تعاون ، کار ور فاه اجتماعی اعلام کرد .

علاقمندان جهت ثبت نام می توانند به سامانه “کارا ” مراجعه کنند .

بر این اساس پوشاک و کفش و مصنوعات چرمی ، صنایع تبدیلی تکمیلی و غذایی در بخش صنعت از جمله صنایع دارای اولویت هستند .

بر این اساس در رسته های کشاورزی نیز تولید زعفران و گیاهان دارویی ، سرخانه و نگهداری محصولات و پرورش دام سبک و شیلات و آبزیان از جمله رسته های دارای اولویت هستند .

در رسته های خدمات نیز بوم گردی ، گردشگری و طبیعت گردی و فناوری اطلاعات (محتوا) واجد اولویت تشخیص داده شده اند.

جدول زیر در بر دارنده تمامی رسته های واجد اولویت در برنامه توسعه اشتغال روستایی و عشایری است .

رسته

درج دیدگاه