شنبه, اردیبهشت ۸, ۱۴۰۳

دستگاه های اجرایی کنار سرمایه گذاران باشند نه مقابل آنها

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: باید همه دستگاههای دست اندرکار در کنار سرمایه گذارانی که در این استان فعالیت می کنند قرار گیرند تا مشکلات مانع فعالیت آنان نشود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: باید همه دستگاههای دست اندرکار در کنار سرمایه گذارانی که در این استان فعالیت می کنند قرار گیرند تا مشکلات مانع فعالیت آنان نشود.

به گزارش تعاون آنلاین، مهرداد جهاندیده در حاشیه بازدید از یک واحد تولیدی غیر فعال در زاهدان اظهار داشت: آمادگی داریم تا با تسهیل شرایط و همکاری بین بخشی زمینه را برای شروع بکار مجدد واحد تولید فرآورده های لبنی سحر صنعت شرق زاهدان فراهم سازیم.

وی با بیان اینکه راه اندازی مجدد این واحد تولیدی می تواند ضمن سودآوری زمینه اشتغال را نیز ایجاد کند، افزود: باید همه دستگاههای دست اندر کار در کنار سرمایه گذارانی که در سیستان و بلوچستان فعالیت می کنند قرار گیرند تا مشکلات نتواند مانع فعالیتشان شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان همچنین ابراز امیدواری کرد تا بخشی از معوقات بانکی و شرایط لازم برای راه اندازی مجدد این واحد تولیدی از محل کمک های فنی و اعتباری که به استان تخصیص می یابد مرتفع شود.

مدیر عامل شرکت فرآورده های لبنی سحر صنعت شرق زاهدان نیز گفت: این واحد تولیدی چندین سال است که به دلیل عدم توانایی در پرداخت معوقات بانکی غیرفعال شده است.

سید علی حسینی با بیان اینکه راه اندازی مجدد این واحد تولیدی بطور مسقیم و غیرمستقیم برای ۵۰۰ نفر اشتغالزایی می کند، افزود: تمامی زیرساخت ها در این واحد تولیدی با استفاده از دانش روز و تجهیزات مدرن دیده شده است.

وی همچنین استفاده از ظرفیت همسایگی با کشورهای افغانستان و پاکستان را عامل مهمی در رونق صادرات محصولات لبنی و ایجاد ارزش افزوده برای سیستان و بلوچستان و کشور بیان کرد.

شرکت سحر صنعت شرق زاهدان تولید کننده فرآوردهای لبنی شهریور سال ۹۳با حضور ˈعلی محمد گودرزیˈ مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت وقت و جمعی از مسئولان سیستان و بلوچستان در شهرک صنعتی این شهرستان افتتاح شد.

درج دیدگاه