شنبه, اردیبهشت ۸, ۱۴۰۳

رئیس اتاق تعاون ایران مطرح کرد: نتایج بهتر در گروِ تعامل بیشتر

به گزارش تعاون‌آنلاین رئیس اتاق تعاون ایران گفته‌است: با وجود اینکه اعضای فراکسیون تعاون پیشین تلاش کرده‌‌اند، شاید اگر فراکسیون با اتاق تعاون، تعامل بیشتری برقرار می‌کرد شاهد نتایج بهتری بودیم. بهمن عبداللهی درباره تعامل آتی بین اتاق و فراکسیون تعاون گفت: قطعا یکی از اهداف ما ایجاد یک تعامل مؤثر و فعال و دوسویه […]

به گزارش تعاون‌آنلاین رئیس اتاق تعاون ایران گفته‌است: با وجود اینکه اعضای فراکسیون تعاون پیشین تلاش کرده‌‌اند، شاید اگر فراکسیون با اتاق تعاون، تعامل بیشتری برقرار می‌کرد شاهد نتایج بهتری بودیم.
بهمن عبداللهی درباره تعامل آتی بین اتاق و فراکسیون تعاون گفت: قطعا یکی از اهداف ما ایجاد یک تعامل مؤثر و فعال و دوسویه با فراکسیون تعاون است؛ چرا که اکثر دوستانی که در فراکسیون تعاون این دوره انتخاب شده‌اند سابقه فعالیت در بخش تعاون را دارند.
عبداللهی با بیان اینکه بیشتر اعضای فراکسیون، عاشق مقوله تعاون هستند اظهار کرد: ما هم به عنوان اتاق تعاون، حداکثر تعامل را با این دوستان خواهیم داشت تا بتوانیم از ظرفیت‌های این فراکسیون در جهت پیشبرد برنامه‌های تعاون استفاده کنیم.
به گفته عبداللهی در قالب قانون اصلاح تعاون در سال ۹۲ اتفاقات خوبی افتاد و بخشی از این تلاش مرقون زحمات اعضای فراکسیون تعاون بود به نحوی که حوزه اختیارات اتاق تعاون به عنوان متولی غیردولتی بخش تعاون، وسعت پیدا کرد.
لایحه اصلاح قانونِ «بخش تعاونی اقتصاد جمهوری اسلامی ایران» ویژه حمایت از تولید و نظارت بر اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ بوده‌است.
هیئت وزیران در تاریخ ۱۳۹۱/۱۸/۱ به پیشنها وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و به استناد ماده ۶۷ قانون بخشِ تعاونی اقتصاد –مصوب ۱۳۷۰- آیین نامه اجرایی این بخش را اصلاح کرد.
عبداللهی در پایان با اشاره به اینکه امیدواریم در فراکسیون جدید اتفاق‌های بهتری رخ دهد افزود: دوستان در مجلس نهم در قالب فراکسیون تعاون بسیار تلاش کرده و وظایف‌شان را انجام داده‌اند اما در طول مجلس نهم به خصوص در اواخر آن، اقدام خیلی مؤثری نداشته‌ایم.

درج دیدگاه