سازمان هواپیمایی اعلام کرد: در بهمن ماه امسال مردم ۲۵۲ شکایت از ایرلاینها و شرکتهای خدمات مسافری کردند که سهم ایرلاینها ۲۲۲ شکایت (۸۱ درصد) بوده است.سازمان هواپیمایی جدول پایش و میزان شکایات مسافران از عملکرد شرکتهای هواپیمایی داخلی و شرکتهای خدمات مسافرت هوایی در سامانه حقوق مسافر سازمان هواپیمایی کشوری در بهمن ۹۹ را […]
سازمان هواپیمایی اعلام کرد: در بهمن ماه امسال مردم ۲۵۲ شکایت از ایرلاینها و شرکتهای خدمات مسافری کردند که سهم ایرلاینها ۲۲۲ شکایت (۸۱ درصد) بوده است.سازمان هواپیمایی جدول پایش و میزان شکایات مسافران از عملکرد شرکتهای هواپیمایی داخلی و شرکتهای خدمات مسافرت هوایی در سامانه حقوق مسافر سازمان هواپیمایی کشوری در بهمن ۹۹ را منتشر کرد.
بر این اساس طی ماه گذشته ۲۵۲ شکایت از شرکت های هواپیمایی و شرکتهای خدمات مسافرت هوایی به سازمان ارسال شده که به ۸۹ درصد آنها پاسخ داده شد. بیشترین شکایات مطرح شده مربوط به تاخیر پرواز و تغییر ساعت پروازهاست.
سهم شرکتهای هواپیمایی از شکایات واصله ۲۲۲ مورد (حدود ۸۱ درصد) و شرکتهای خدمات مسافرت هوایی ۳۰ مورد گزارش شده است.
سازمان هواپیمایی از مردم درخواست کرده انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را از طریق بخش سامانه حقوق مسافر در پرتال سازمان هواپیمایی کشوری به آدرس cao.ir مطرح و پیگیری کنند.