شنبه, اردیبهشت ۸, ۱۴۰۳

شهرک تعاون در رومشکان ایجاد می شود

  به گزارش پایگاه خبری تعاون آنلاین، سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: با همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرک تعاون در رومشکان ایجاد می‌شود. سید فرهاد ناصری‌نیا پنجم مردادماه در جلسه بررسی مشکلات زیرساختی ناحیه صنعتی رومشکان جهت استقرار طرح‌های تعاونی اشتغال‌محور که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: فلسفه حوزه […]

 

به گزارش پایگاه خبری تعاون آنلاین، سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: با همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرک تعاون در رومشکان ایجاد می‌شود.

سید فرهاد ناصری‌نیا پنجم مردادماه در جلسه بررسی مشکلات زیرساختی ناحیه صنعتی رومشکان جهت استقرار طرح‌های تعاونی اشتغال‌محور که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: فلسفه حوزه تعاون به گونه‌ای است که با استفاده از تجمیع سرمایه‌های خُرد شکل‌ می‌گیرد و در شرایط سخت اقتصادی دوام دارد و تعاونی‌ها به عنوان بنگاه‌های اقتصادی مردم‌ نهاد با سرمایه مردمی، برای مردم و با مدیریت مردم فعالیت می‌کنند و نقش مهم و مؤثری در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی دارند.

وی با بیان اینکه در در دنیای امروز نیز تعاونی‌ها یک ابزار قوی و مؤثّر در جهت مشارکت آحاد مردم در فرآیند توسعه و توزیع عادلانه منافع حاصله از آن در بین تمامی اقشار جامعه می‌باشند.

ناصری‌نیا به ریل گذاری و فراهم کردن زیر ساخت‌های اساسی در ناحیه صنعتی رومشکان اشاره کرد و افزود: همه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مردمی باید در ترویج فرهنگ تعاون و اطمینان به تشکیل شرکت‌های تعاونی در این شهرستان کمک کنند و شرایط را برای حضور تعاونی‌ها در شهرک صنعتی فراهم کنند چرا که تجمیع این شرکت‌ها منجر به توسعه منطقه خواهد شد.

درج دیدگاه