جمعه, اردیبهشت ۷, ۱۴۰۳

طرح‌های برتر کارگری و گروه کار راهی جشنواره امتنان شدند

بابایی: از بین طرح های برگزیده ۶ طرح به عنوان کارگر و گروه کار نمونه در بخش صنعت، خدمات و کشاورزی و یک بنگاه اقتصادی به عنوان واحد نمونه انتخاب شده و برای بررسی به دبیرخانه ملی جشنواره امتنان در سطح کشوری معرفی خواهند شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین گفت: ۶ طرح برتر کارگری و گروه کار قزوین در بخش های صنعت، خدمات و کشاورزی انتخاب شدند.

به گزارش تعاون آنلاین،‌ مسعود بابایی افزود: ۹۵۶ کارگر، گروه و واحد کار در جشنواره امتنان نخبگان جامعه کار و تولید استان نام نویسی کرده بودند که از این تعداد ۶۰ طرح در گام اول برگزیده شد.

وی گفت: بعد از بررسی کمیته استانی متشکل از کارشناسان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صنعت، معدن و تجارت و آموزش فنی و حرفه ای ۲۵ طرح برای بازدید برگزیده شدند.

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: از بین طرح های برگزیده ۶ طرح به عنوان کارگر و گروه کار نمونه در بخش صنعت، خدمات و کشاورزی و یک بنگاه اقتصادی به عنوان واحد نمونه انتخاب شده و برای بررسی به دبیرخانه ملی جشنواره امتنان در سطح کشوری معرفی خواهند شد.

بابایی گفت: با تشکیل کارگروه های ارزیابی و داوری پس از بررسی طرح ها و مستندات لازم و راستی آزمایی، برگزیدگان این جشنواره معرفی و از آنها تجلیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه مدت ثبت نام در جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان از پنج آبان تا ۱۵ آذرماه بود، گفت: این جشنواره طی سه مرحله شامل مقدماتی در سطح کارگاهی و کارخانه، در سطح استان و مرحله نهایی در سطح کشور برگزار می شود.

بابایی با اشاره به اهداف این جشنواره، افزود: تشـویق نیروهـای کارگری مولد، متخصص و مبتکر و ترویج و ارتقای هرچه بیشتر فرهنگ کار، رعایت انضباط در محیط کار، مشارکت، خلاقیت و نوآوری و ایجاد انگیزه در بین کارگران از اهداف این جشنواره است.

درج دیدگاه