جمعه, اردیبهشت ۷, ۱۴۰۳

قول ویژه کبیری برای پیگیری مشکلات تعاونی‌های دانش‌بنیان

اقتصاد ایران در سطح عمومی و همچنین در سطح شرکت‌ها و تعاونی‌ها نیازمند تغییر رویکرد است .

اقتصاد ایران در سطح عمومی و همچنین در سطح شرکت‌ها و تعاونی‌ها نیازمند تغییر رویکرد است .

کبیری در دیدار با سفیر روسیه: از گسترش روابط میان تعاونی های ایران و روسیه حمایت می کنیم

به گزارش تعاون انلاین، محمد جعفر کبیری، معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام این مطلب در پستی اینستاگرامی در صفحه شخصی اش با استقبال از حضور مجموعه های نوبنیان از نمایشگاه صنعت ساختمان تاکید کرد: حضور مجموعه های نوبنیان چه استارتاپ‌های دانشجویی و چه شرکت‌های دانش بنیان حس امید را در دل زنده می کند.

وی با تاکید بر اینکه این دوره ، دوران گذار از حالت سنتی به مدرن و پویاست، ادامه داده است:  با زحمت جوان ها هم نسل ما این کشور در حال پیشرفت است.

وی تاکید کرده است: در نمایشگاه صنعت ساختمان به چشم دیدم تعاونی‌های دانش بنیان چه رونقی به نمایشگاه داده بودند. هر چند مسائل و مشکلاتی داشتند که تمام تلاشم را برای حل آنها خواهم کرد و افتخار می کنم که به زودی این بار من میزبانشان باشم برای هم اندیشی و پیدا کردن بهترین راه حل برای مشکلاتشان .

اقتصاد کشور چه در سطح عموم مردم و چه در سطح شرکت ها و تعاونی ها نیازمند تغییر رویرکرد است . باید به هر دو سطح پرداخت .

وی هفته گذشته را هفته پرباری اعلام و تاکید کرده است: از این لحاظ هفته پرباری بود که توانستیم در این مسیر قدم برداریم . یکشنبه با افتتاح میز خدمت در اداره کار استان تهران برای پاسخگویی سریع تر به مردم و با همنشینی با شرکت‎های تعاونی دانش بنیان در نمایشگاه صنعت ساختمان.

درج دیدگاه