شنبه, اردیبهشت ۸, ۱۴۰۳

لزوم ایجاد بستر مشارکت بخش خصوصی در اقتصاد مقاومتی

لزوم ایجاد بستر مشارکت بخش خصوصی در اقتصاد مقاومتی
لزوم ایجاد بستر مشارکت بخش خصوصی در اقتصاد مقاومتی

سیدحمید کلانتری در کارگروه اقتصاد مقاومتی شهرستان مهریز به اهمیت بخش تعاون در تحقق اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: فعالیت تعاونی‌ها از بخش‌های مهم و تاثیرگذار در عرصه تحقق اقتصاد مقاومتی است.

معاون وزیر تعاون گفت: مسئولان اجرایی باید با برنامه‌ریزی قوی، زمینه جلب مشارکت جدی بخش خصوصی برای حضور در اقتصاد مقاومتی و فعالیت‌های بیشتر در بخش تعاون را فراهم کنند.

به گزارش تعاون آنلاین، سیدحمید کلانتری در کارگروه اقتصاد مقاومتی شهرستان مهریز به اهمیت بخش تعاون در تحقق اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: فعالیت تعاونی‌ها از بخش‌های مهم و تاثیرگذار در عرصه تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی ادامه داد: اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی با مشارکت بخش تعاون، موجب ایجاد اشتغال و تولید و کمک به توسعه و همچنین رسیدن به اهداف والای نظام اسلامی می‌شود و لذا همه باید برای تحقق آن تلاش کنیم.

معاون وزیر تعاون در ادامه به نقش ظرفیت‌های انسانی برای ارتقای توسعه در عرصه‌های مختلف مورد نیاز کشور اشاره کرد و افزود: اساس توسعه هر منطقه متکی به نیروهای انسانی کارآمد و آماده به خدمت آن است.

کلانتری با بیان این که مهریز ویژگی‌های خاص خود را دارد، تاکید کرد: ایجاد اتاق فکر با بهره‌گیری از نخبگان استان یزد و منطقه، شرایط آب و هوایی مناسب، ظرفیت‌های گردشگری و قرار گرفتن در کنار جاده اصلی تهران – بندرعباس، موجب توسعه همه‌جانبه مهریز خواهد بود.

وی تصریح کرد: همه شرایط در مهریز برای توسعه فراهم است بنابراین با برنامه‌ریزی و ایجاد همدلی می‌توان شاهد موفقیت و عزت و آبادانی منطقه بود و قطعاً برای رسیدن به آن باید از همت جمعی استفاده شود.

در این جلسه فرماندار و امام جمعه مهریز با اشاره به آخرین وضعیت شهرستان در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی این شهرستان، به ضرورت همکاری مسئولان استان تاکید کردند.

درج دیدگاه