پنج شنبه, اردیبهشت ۶, ۱۴۰۳

تعداد بیکاران در استان زنجان چقدر است؟

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از وجود ۳۴ هزار بیکار در استان زنجان خبر داد وگفت: آمار بیکاران در زنجان در سال ۹۵ حدود ۹.۷ درصد بود که در سال ۹۶ به ۹.۶ درصد رسیده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از وجود ۳۴ هزار بیکار در استان زنجان خبر داد وگفت: آمار بیکاران در زنجان در سال ۹۵ حدود ۹.۷ درصد بود که در سال ۹۶ به ۹.۶ درصد رسیده است.

به گزارش تعاون آنلاین، محمدرضا یوسفی از وجود ۳۴ هزار بیکار در استان زنجان خبر داد و افزود: تعداد بیکاران در استان زنجان در سال ۹۵ حدود ۹.۷ درصد بود که در سال ۹۶ به ۹.۶ درصد رسیده است.

وی اظهار کرد: نرخ بیکاری در استان زنجان در سال ۹۶ نسبت به سال ۹۵ کاهش داشته است و  خوشبختانه  باروی کار آمدن دولت تدبیر نرخ بیکاری در استان زنجان روزبه‌روز در حال کاهش است.

یوسفی ابراز کرد: در استان زنجان برای توسعه اشتغال باید زیرساخت‌ها فراهم شود و مردم و مسئولین استقبال لازم از سرمایه‌گذاران را داشته باشند.

وی گفت: فرهنگ کارآفرینی در جامعه تقویت شود و باید تلاش کرد تا فرهنگ جامعه تغییر کند و به سمت کارآفرینی فرهنگ‌سازی شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان تصریح کرد: تقویت آموزش‌های مهارتی در بحث اشتغال بسیار مهم است و باید سازمان فنی و حرفه‌ای استان نسبت به ارائه آموزش‌های مهارتی برنامه‌ریزی لازم را داشته باشد.

یوسفی افزود: دولت تدبیر و امید برای کاهش بیکاری و افزایش اشتغال برنامه‌ریزی لازم را دارد و در استان زنجان هم برنامه‌ریزی و رویکردهای لازم برای ایجاد اشتغال در دستور کار اداره کل، کار و تعاون است.

درج دیدگاه