جمعه, اردیبهشت ۷, ۱۴۰۳

پاسخگویی ربیعی به نمایندگان

دکتر علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در نشست امروز کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به سوالات نمایندگان درخصوص مسائل کارگری، بازنشستگان و تامین اجتماعی پاسخ داد. به گزارش تعاون آنلاین، محمدرضا بادامچی درتشریح نشست  ۴ مهر کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در نشست امروز ۴ نماینده سوالات خود از وزیر تعاون، […]

دکتر علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در نشست امروز کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به سوالات نمایندگان درخصوص مسائل کارگری، بازنشستگان و تامین اجتماعی پاسخ داد.

به گزارش تعاون آنلاین، محمدرضا بادامچی درتشریح نشست  ۴ مهر کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در نشست امروز ۴ نماینده سوالات خود از وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی را مطرح کردند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر وپردیس درمجلس شورای اسلامی بیان کرد: نادرقاضی پور و علیرضا محجوب درخصوص افزایش مستمری بازنشستگان و عدم پرداختی بخشی از مستمری به این قشر از وزیر کار سوال کردند، وزیر درپاسخ به سوال این نمایندگان مطرح کرد که مخالف افزایش مستمری نیستیم؛ اما برای اجرای این موضوع مشکلاتی دربحث اعتبارات وجود دارد.

وی با اشاره به سوال جلال محمودزاده نماینده مهاباد از وزیر کار درخصوص عدم احداث بیمارستان تامین اجتماعی درحوزه انتخابیه این نماینده تصریح کرد: به گفته این نماینده برای احداث بیمارستان گفت وگوهای بسیاری تاکنون انجام شده، اما هیچ اقدام عملی صورت نگرفته است، بنابراین مقرر شد که وزیرکار طی دوهفته این موضوع را تعیین تکلیف کند.

بادامچی درخصوص سوال عبدالرضا مصری درباره عدم اجرای پروژه پتروشیمی درحوزه انتخابیه این نماینده بیان داشت: برای راه اندازی این پروژه درگذشته کلنگ زنی انجام شده اما اقدامات بعدی صورت نگرفته است، وزیر کار درپاسخ به این سوال تاکید کرد که متاسفانه اعتبارات لازم برای اجرای این پروژه را نتواسته کسب کند.

درج دیدگاه