جمعه, اردیبهشت ۷, ۱۴۰۳

چند تعاونی در استان زنجان ثبت شد؟

تعاونی ها در روستاها با چه هدفی ایجاد می شوند

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: از ابتدای ایجاد بخش تعاون درکشور تعداد ۴۴۷۲ تعاونی در ۱۴ گرایش مختلف در استان زنجان به ثبت رسیده است. به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، محمدرضا یوسفی با اشاره به آمار کل تعاونی های استان پس از […]

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: از ابتدای ایجاد بخش تعاون درکشور تعداد ۴۴۷۲ تعاونی در ۱۴ گرایش مختلف در استان زنجان به ثبت رسیده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، محمدرضا یوسفی با اشاره به آمار کل تعاونی های استان پس از اجرای طرح پالایش اظهار داشت: در حال حاضر استان دارای ۱ هزار و یکصد و بیست واحد تعاونی فعال است .

یوسفی بیان داشت: در استان زنجان ازابتدای ایجاد بخش تعاون درکشور تعداد ۴۴۷۲   تعاونی در ۱۴ گرایش مختلف به ثبت رسیده که بسیاری از آنان به دلایلی چون به هدف رسیدن تعاونی و یا عدم موفقیت در ایجاد و ادامه فعالیت تعاونی بصورت راکد، غیر فعال و منحل شده هستند که با کسر این موارد در حال حاضر استان دارای ۱۱۲۰ واحد تعاونی فعال است .

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: از مجموع تعاونی های فعال استان زنجان، با سرمایه ثبتی ۱۰۳۲ میلیارد ریال، تعداد ۱۲ هزار و ۱۹۳ نفر اشتغالزایی صورت گرفته است.

محمدرضا یوسفی ادامه داد: طبق جدول آمار کل تعاونی ها بر اساس فعال( در حال بهره برداری، در دست اجرا) غیرفعال( غیرفعال، راکد) سایر( ادغام شده، منحل شده) از مجموع ۴۴۷۲ تعاونی فعال در کشور  ۴۴هزارو سیصدو بیست و سه نفر اشتغالزایی اعلام شده است.

درج دیدگاه