جمعه, فروردین ۱۰, ۱۴۰۳

کارمزد تسهیلات طرح روستا تعاون چقدر است؟

طرح روستا تعاون طرحی است که با بهره‌گیری از ظرفیت روستا‌ها شکل گرفته و تسهیلاتی که در این طرح و در قالب اشتغال روستایی به روستاییان اعطا می‌شود با سود ۶ درصد بوده و می‌تواند رونق این طرح را به دنبال داشته باشد.

کارمزد تسهیلات اعطایی برای پیشبرد طرح های روستا تعاون اعلام شد .

به گزارش تعاون آنلاین، رئیس اداره توسعه تعاون اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، از اعطای تسهیلات ۶ درصدی برای طرح روستا تعاون خبر داد.

علی پاک‌منش با اشاره به اینکه اعطای تسهیلات ۶ درصدی به روستاییان، زمینه تقویت طرح روستا تعاون را در مناطق روستایی فراهم می‌کند، گفت:مناطق روستایی از ظرفیت‌های بسیار توانمندی برخوردار است که می‌توان با تکیه بر این توانمندی‌ها، نسبت به ایجاد شرکت‌های تعاونی اقدام کرد.

وی به باشگاه خبرنگاران گفته است: طرح روستا تعاون طرحی است که با بهره‌گیری از ظرفیت روستا‌ها شکل گرفته و تسهیلاتی که در این طرح و در قالب اشتغال روستایی به روستاییان اعطا می‌شود با سود ۶ درصد بوده و می‌تواند رونق این طرح را به دنبال داشته باشد.

این مسئول با یادآوری اینکه توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی روستا‌ها یکی از اهداف اصلی اجرای طرح روستا تعاون به‌شمار می‌رود، افزود: شیوه اجرایی طرح روستا تعاون به این صورت است که طرح روستا تعاون در استان با توجه به سهمیه داده شده و در مجموع شامل ۴۸ تعاونی می‌شود.

درج دیدگاه