سه شنبه, اردیبهشت ۱۱, ۱۴۰۳

در استان مرکزی چقدر اشتغال روستایی تایید شد؟

تعاون آبایی اراک اشتغال روستایی مدیر کل تعاون

۶۵۷ پرونده اشتغال روستایی در اسفندماه امسال در استان مرکزی بررسی شد که ۵۹۷ طرح با مبلغ یکهزار و ۸۵۰ میلیارد ریال تایید شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: ۵۹۷ طرح اشتغال روستایی در کمیته فنی اشتغال روستایی این استان تایید شده است.

به گزارش تعاون آنلاین، محمد تقی آبایی هزاوه ایرنا افزود: ۶۵۷ پرونده اشتغال روستایی در اسفندماه امسال در استان مرکزی بررسی شد که ۵۹۷ طرح با مبلغ یکهزار و ۸۵۰ میلیارد ریال تایید شده است.

وی بیان کرد: سهم اعتبارات اشتغال روستایی استان مرکزی یکهزار و ۲۰ میلیارد ریال است اما در این خصوص استان حدود ۱۸۰ درصد بیشتر از برنامه اعتبار ابلاغی طرح تایید کرده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: برای ۵۹۷ طرح تایید شده اشتغال روستایی این استان ۲ هزار و ۶۵۱ فرصت شغلی جدید پیش بینی شده است.

آبایی هزاوه بیان کرد: در کمیته فنی اشتغال فراگیر استان مرکزی نیز ۱۲۵ طرح بررسی شده که ۱۱۳ طرح با اعتباری بالغ بر ۴۴۱ میلیارد و ۹۰۹ میلیون ریال با پیش بینی ۵۸۹ فرصت شغلی تایید شده است.

وی گفت: اشتغال فراگیر از محل بند الف و ب تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۹۶ است. در سال جاری ۹ هزار و ۵۰ فرصت شغلی در استان مرکزی ایجاد شده است.

درج دیدگاه