شنبه, اردیبهشت ۱۵, ۱۴۰۳

پایانه صادراتی محصولات کشاورزی تاثیری در تجارت ایران دارد؟

اجرای طرح نخستین مرکز لجستیک و پایانه صادراتی محصولات کشاورزی در استان مازندران توسط شرکت تعاونی روماک یک پروژه ماندگار برای مازندران خواهد بود که موجبات توسعه اقتصادی استان را فراهم می آورد

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون با تأکید بر ضرورت حمایت از تعاونی ها خاطرنشان کرد: نوآوری در بخش تعاون یکی از اولویت های صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون است.

به گزارش تعاون آنلاین، مهدی حسین نژاد در بازدید از نخستین مرکز لجستیک و پایانه صادراتی محصولات کشاورزی در جویبار اظهار کرد: اجرای طرح نخستین مرکز لجستیک و پایانه صادراتی محصولات کشاورزی در استان مازندران توسط شرکت تعاونی روماک یک پروژه ماندگار برای مازندران خواهد بود که موجبات توسعه اقتصادی استان را فراهم می آورد.

تعاونی‌های مازندران چقدر کالا صادر کردند؟

وی افزود: این صندوق با صدور ضمانت نامه ای به مبلغ ۱۲۰ میلیارد ریال نیز موجب توسعه بیشتر این شرکت تعاونی شده و در ادامه راه نیز از فعالیت های این شرکت موفق حمایت خواهد کرد.

حسین نژاد با تأکید بر ضرورت حمایت از تعاونی ها خاطرنشان کرد: نوآوری در بخش تعاون یکی از اولویت های صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون است و حمایت ویژه این صندوق از طرح های دانش بنیان و نوآور گواه این مهم خواهد بود.

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون تصریح کرد: این صندوق آمادگی همه جانبه خود را جهت حمایت از طرح های تعاونی اشتغالزا اعلام می دارد.

 

 

درج دیدگاه