شنبه, اردیبهشت ۸, ۱۴۰۳

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سمنان:باید از فرصت ایجاد شده در دولت تدبیر بهره ببریم

با توجه به تاکید مقام معظم رهبری به مقوله های اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال؛ مبنای ابقا، انتخاب و یا تغییر مدیران و روسای ستادی و اجرایی حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ، میزان توان آنها در توجه به این مقوله ها بالاخص اشتغال در رویکردهایش خواهد بود.

باید از فرصت ایجاد شده در دولت تدبیر و امید حداکثر استفاده را داشته باشیم.

به گزارش تعاون آنلاین ، اسماعیل غنیان ، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان با اعلام این مطلب در دیدار با محمد اسکندری رئیس دبیرخانه شورای عالی اشتغال افزود:  گستره ایجاد اشتغال در مناطق روستایی و عشایری مشخص است ولی قبل از هر چیز باید از طریق آموزش دهیاران و بخشداران  نظرات آنها در این خصوص جمع آوری و لحاظ شود.

وی در ادامه اهمیت توجه به زیرساخت ها را اجتناب ناپذیر خواند و افزود: وقتی هدف زیرساخت ها باشد باز هم باید به مشخصه ایجاد اشتغال در آنها توجه شود.

وی همچنین آسیب شناسی در به کارگیری توان بخش خصوصی را مورد تاکید قرار داد و گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری به مقوله های اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال؛ مبنای ابقا، انتخاب و یا تغییر مدیران و روسای ستادی و اجرایی حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ، میزان توان آنها در توجه به این مقوله ها بالاخص اشتغال در رویکردهایش خواهد بود.

غنیان، ضمن اظهار خوش بینی نسبت به موضوع اشتغال و اجرای طرح های مربوطه در استان خود را نسبت به موضوع اشتغال مسئول دانست و گفت: باید به آنچه بر عهده  ما گذاشته شده است به نحو احسن عمل کنیم و با آنچه در حیطه  وظایف ما به شمار می رود به صورت دقیق آشنا شویم و بلادرنگ به انجام آنها بپردازیم و از فرصت ایجاد شده  در دولت تدبیر و امید حداکثر استفاده را داشته باشیم.

درج دیدگاه