جمعه, اردیبهشت ۷, ۱۴۰۳

معاون تعاون در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل دفتر تعاونی های توزیعی تجربیات مدیران با سابقه در قالب کتاب منتشر شود

تودیع مدیر جدید تعاونی توزیعی
تودیع مدیر جدید تعاونی توزیعی

تعاون آنلاین – امروز، شنبه (۲۷ شهریور) مراسم تودیع و معارفه مدیر کل دفتر تعاونی های توزیعی در محل معاونت تعاون وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی برگزار شد. در این مراسم تعدادی از مدیران بخش تعاون حضور به هم رساندند تا از زحمات و خدمات چندین ساله احمد بیگدلی شاملو مدیر کل سابق دفتر تعاونی […]

تعاون آنلاین – امروز، شنبه (۲۷ شهریور) مراسم تودیع و معارفه مدیر کل دفتر تعاونی های توزیعی در محل معاونت تعاون وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی برگزار شد. در این مراسم تعدادی از مدیران بخش تعاون حضور به هم رساندند تا از زحمات و خدمات چندین ساله احمد بیگدلی شاملو مدیر کل سابق دفتر تعاونی های توزیعی تقدیر کنند. گفتنی است بیگدلی یکی از مدیران و تعاونگران با سابقه است که هشت سال در سمت مدیر کل دفتر تعاونی های توزیعی مشغول به فعالیت بوده و در این مراسم به عنوان مشاور ویژه در امور تعاون منصوب گردید.
به گزارش خبرنگار تعاون آنلاین، سید حمید کلانتری، معاون تعاون وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در این مراسم ضمن تشکر از زحمات چندین ساله مهندس بیگدلی گفت: «مراسم امروز جهت تودیع و معارفه نیست بلکه انجام دو معارفه است. یکی معارفه مدیر کل جدید دفتر تعاونی های توزیعی و دیگری معارفه مهندس بیگدلی به عنوان مشاور ویژه. مهندس بیگدلی از بین ما نمی روند و همچنان از حضور ایشان در این معاونت بهره مند هستیم. این مراسم جهت قدر دانی از زحمات طولانی مهندس بیگدلی در بخش تعاون است. مهندس بیگدلی سالهای طولانی تقریبا در همه بخش های وزارت خانه سابقه فعالیت دارند و ایفای نقش کردند.»
کلانتری افزود:« ایشان از چهره های شاخص و شناخته شده در بین تعاونگران سطح کشور هستند. در سفرهایی که به استانها داریم بدون استثنا چهره های قدیمی استانها از بیگدلی به نیکی یاد می کنند. طبق هماهنگی و نظر خودشان فرصتی به دست آمد تا در قالب مشاور ویژه و خاص از تجربیات ایشان در مسائل کلی تعاون بهره مند شویم. پیشنهادی که مطرح کردیم این است که به طور کلی مدیرانی که سالهای آخر فعالیت خود را می گذرانند تجربیات خود را در قالب کتابچه ای منتشر کنند و در اختیار مدیران جوان تر بگذارنند تا این سرمایه معنوی و علمی و تجربی به طور کامل در اختیار آنان قرار بگیرد.»
معاون تعاون در ادامه اظهار داشت:« آقای رستمی از مدیران خوش فکر و متدین و ارزشمند هستند که با مشورت هایی که با همکاران داشتیم به این نتیجه رسیدیم که بهترین گزینه هستند. رشته تحصیلی ایشان حقوق است که در حوزه تعاونی های توزیعی بسیار به کار می آید چرا که ظرفیت های بزرگی در تعاونی های توزیعی وجود دارد»
در ادامه این برنامه بیگدلی شاملو که به عنوان مشاور ویژه در امور تعاون منصوب گردید گفت:« من از سال ۶۷ با سازمان تعاون معدنی فعالیت خود را شروع کردم و ۸ سال آخر را در دفتر تعاونی های توزیعی خدمت کردم. عنایت و محبت مدیران و لطف همکاران باعث شد که من بتوانم در این سمت ها خدمت صادقانه کنم.»
بیگدلی در ادامه با اشاره به آمار موجود در دفتر تعاونی های توزیعی گفت:«این دفتر ۲۱ هزار تعاونی فعال و ۸ میلیون ۶۰۰ هزار عضو دارد. ۸۰ درصد اعضای تعاونی ها در کشور در این مجموعه هستند و همین امر نشان دهنده سختی کار و حجم مطالبه گری مردم عزیز است. یکی از حوزه های فعالیت تعاونی های توزیعی ساخت مسکن است. بر اساس آمار سال ۱۳۸۹ ، ۱میلیون و ۷۵۰ هزار واحد مسکن توسط تعاونی ها ساخته شده است. همچنین بر اساس آمارهای وزارت راه و شهرسازی در چند سال اخیر این تعداد به ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار واحد رسیده است و در واقع ۳۸ درصد از کل واحدهای مسکونی کشور را تعاونی ها ساخته اند که رقم چشمگیری است.»
یعقوب رستمی ، مدیر کل جدید دفتر تعاونی های توزیعی نیز ضمن تشکر از اعتماد معاونت تعاون به واسطه انتخاب ایشان در این سمت گفت:« در جلسه ای که با وزیر محترم تعاون،کار و رفاه اجتماعی داشتیم، ایشان دیدگاه های مثبتی داشتند و توصیه ها و سفارشاتی کردند که توشه راه قرار می دهیم. از مهندس بیگدلی تقاضا می کنم که همچنان در کنار ما باشند و ما را از تجربیات خود محروم نکنند. ما تلاش می کنیم که راه آقای بیگدلی را در مدیریت ادامه دهیم. از همه مدیران حوزه تعاون خواهشمندم که کمک و همکاری بکنند تا بتوانیم به بهترین شکل عمل کنیم. امیدوارم هنگامی که این سمت را تحویل نفر بعدی می دهم مانند آقای بیگدلی به نیکی از من یاد شود.»

درج دیدگاه