یکشنبه, اردیبهشت ۱۶, ۱۴۰۳

استقبال فرهنگیان از طرح مسکن

براساس تفاهم نامه منعقده میان وزارت آموزش و پرورش با وزارت راه و شهرسازی، نیروهای فرهنگی رسمی، پیمانی، قراردادی و بازنشسته می‌توانند متقاضی دریافت این واحد‌های مسکونی باشند

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش کردستان گفت: درکردستان ۶ هزار و ۳۴۵ نفر از فرهنگیان برای دریافت مسکن در طرح مسکن فرهنگیان ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش تعاون آنلاین، عیسی رحیمی رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش کردستان گفت: در راستای انعقاد تفاهم نامه همکاری وزارت آموزش و پرورش با وزارت راه و شهرسازی درکردستان ۶ هزار و ۳۴۵ نفر از فرهنگیان برای دریافت مسکن در طرح مسکن فرهنگیان ثبت نام کرده‌اند.

تعاونی‌های مسکن مهر چه تعداد خانه ساختند؟

او افزود: این افراد از تاریخ ۶ تا ۱۱ آذر با مراجعه به ادارات تعاون و رفاه آموزش و پرورش شهرستان‌های محل سکونت و کار خود و ارائه مدارک برای دریافت این واحد‌های مسکونی ثبت نام کردند.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش کردستان بیان کرد: از روز پنجشنبه ۱۴ آذر نیز سامانه کشوری برای ثبت نام تمام فرهنگیان فاقد مسکن اعم از افرادی که نسبت به ثبت‌نام اقدام کرده و افراد جامانده‌ایی که موفق به ثبت‌نام نشدند، فعال و در دسترس قرار گرفته است.

رحیمی یادآور شد: براساس تفاهم نامه منعقده میان وزارت آموزش و پرورش با وزارت راه و شهرسازی، نیروهای فرهنگی رسمی، پیمانی، قراردادی و بازنشسته می‌توانند متقاضی دریافت این واحد‌های مسکونی باشند.

او اضافه کرد: همچنین فرد متقاضی و افراد تحت تکفل وی باید فاقد زمین یا واحد مسکونی بوده و از امکانات دولتی مانند زمین، واحد مسکونی، تسهیلات یارانه‌ای خرید و احداث مسکن نیز استفاده نکرده باشند.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش کردستان گفت: زنان سرپرست دارای ۳۵ سال سن نیز می‌توانند متقاضی این واحد‌ها باشند ضمن اینکه فرد متقاضی باید حداقل دارای پنج سال سکونت متوالی در شهر مورد تقاضا باشد.

درج دیدگاه