شنبه, اردیبهشت ۸, ۱۴۰۳

اشتغال مهمترین دغدغه مسوولان است

سه کمیته اشتغال تشکیل می شود
اشکیل کمیته اشتغال

رفع بروکراسی موجود در ادارات کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی می تواند به افزایش حجم سرمایه گذاری در ایران منجر شود . به گزارش تعاون آنلاین،  رئیس مجمع نمایندگان کردستان و نماینده مردم شهرستانهای قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی با حضور در ساختمان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، […]

رفع بروکراسی موجود در ادارات کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی می تواند به افزایش حجم سرمایه گذاری در ایران منجر شود .

به گزارش تعاون آنلاین،  رئیس مجمع نمایندگان کردستان و نماینده مردم شهرستانهای قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی با حضور در ساختمان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، در دیدار با مدیرکل و کارکنان این مجموعه افزود: بهبود این شرایط نه تنها زمینه تشویق سرمایه گذاران داخلی را فراهم می کند بلکه سبب می شود سرمایه گذاران خارجی نیز با طیب خاطر وارد میدان شوند.

علیمحمد مرادی  در این دیدار با انتقاد از دیدگاه نامناسب بخش از جامعه نسبت به مقوله کار و کارآفرینی، اظهار داشت: توسعه نیازمند تفکر صحیح و بینش درست نسبت به کار است و تا زمانی که کار به عنوان یک ارزش در جامعه نهادینه نشود نمی توان زمینه سرمایه گذاری و اشتغال را در داخل کشور هموار کرد.

نماینده مردم شهرستانهای قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی همچنین خواستار رفع بروکراسی شدید موجود در ادارات استان شد و گفت: رفع این بروکراسی ها علاوه بر سرمایه گذاری داخلی، مشوق و زمینه ساز سرمایه گذاران خارجی نیز می شود.

در این دیدار برهان صلواتی هم با اظهار خرسندی از حضور رئیس مجمع نمایندگان استان در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، اظهار داشت: بی شک این حضور، مایه دلگرمی و قوت قلب کارکنان این مجموعه گسترده برای خدمت رسانی در  اثرگذارترین حوزه استان یعنی اشتغال و سرمایه گذاری است .

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با بیان ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری مهمترین دغدغه مسوولان نظام است، افزود: این دغدغه مسئولان عالیرتبه کشوری، هیچگونه بهانه و کم کاری برای ما مسئولان کشور و استان باقی نگذاشته است تا مسیر و حرکت برنامه ریزی ها را به سمت تحقق این منویات پیش ببریم .

صلواتی حضور رئیس مجمع نمایندگان و نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شوری اسلامی را  فرصتی ارزشمند برای مجموعه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برشمرد که می توان از حمایت و پشتیبانی وی در حوزه اشتغال استان بهره برداری کرد.

درج دیدگاه