جمعه, اردیبهشت ۷, ۱۴۰۳

با حضور دبیر مرکز داوری اتاق تعاون ایران افتتاح شد؛

افتتاح مرکز داوری اتاق تعاون گیلان

مراسم افتتاح رسمی مرکز داوری اتاق تعاون استان گیلان با حضور دبیر و معاون مرکز داوری اتاق تعاون ایران و جمعی از مسئولین استانی و مقامات قضایی استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران، مرکز داوری اتاق تعاون گیلان امروز با حضور دبیر مرکز داروی و معاون مرکز داوری و جمع کثیری از مدیران، مقامات قضایی و مسئولین استان گیلان افتتاح شد.

محمد رنجبر دبیر مرکز داوری اتاق تعاون ایران در این مراسم با تاکید بر گسترش فعالیت مرکز داوری اتاق تعاون خاطر نشان کرد : آیین نامه جدیدی که با نظرسنجی از وکلای دادگستری مجرب تدوین شده به اتاق تعاون کشور تحویل خواهد شد و ما پذیرای انتقادات، پیشنهادات و نقطه نظرات هستیم .

رنجبر در ادامه افزود: به دنبال ارتقاء عملکرد و جایگاه مراکز داوری در بخش تعاون کشور هستیم و به منظور ارتقاء دانش، بهبود عملکرد و تقویت توان مراکز داوری بنا داریم کلاسها و دوره های آموزشی با مبانی مرتبط با تعاونی ها جهت دفاتر برگزار  و برای داوران کد تخصصی تعریف کنیم تا از این طریق بتوانیم عملکرد آنان را ارزیابی کرده و اعلام می کنیم که هر چه تعداد آراء نقض شده در مراجع کمتر باشد نشان از عملکرد قوی و منطبق با قانون آن مرکز داوری دارد .

درج دیدگاه