جمعه, اردیبهشت ۷, ۱۴۰۳

افزایش تعداد بیمه‌شدگان اجباری در زنجان/ وضعیت اشتغال مطلوب است

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان زنجان گفت: از ابتدای سال ۹۶ تاکنون بیش از ۱۱ هزار نفر به تعداد بیمه‌شدگان اجباری در استان زنجان اضافه‌شده است.

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان زنجان گفت: از ابتدای سال ۹۶ تاکنون بیش از ۱۱ هزار نفر به تعداد بیمه‌شدگان اجباری در استان زنجان اضافه‌شده است.

به گزار ش تعاون آنلاین، محمدرضا یوسفی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران در محل استانداری زنجان به ایجاد اشتغال در استان زنجان اشاره کرد و افزود: خوشبختانه طی سال گذشته ایجاد اشتغال در استان خوب بوده است.

وی به افزایش تعداد بیمه‌شدگان بیمه اجباری و خویش‌فرمایی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: بر اساس گزارش ارائه‌شده از اداره کل تأمین اجتماعی استان، از ابتدای سال ۹۶ تاکنون بیش از ۱۱ هزار نفر به تعداد بیمه‌شدگان اجباری در زنجان اضافه‌شده است.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: این تعداد بیمه‌شده اجباری نشان می‌دهد که وضعیت اشتغال در زنجان خوب است. استان زنجان بیش از یک‌میلیون و ۵۷ هزار و ۶۱ نفر جمعیت دارد و تعداد شاغلین هم بیش از ۶۲۶ هزار و ۴۱۹ نفر است و برای توسعه اشتغال باید با برنامه و مدیریت وارد کار شد.

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان زنجان تصریح کرد: استان زنجان ازنظر اشتغال جزو استانی‌هایی است که نرخ بیکاری آن تک‌رقمی است.

وی بر فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای توسعه مشاغل بخش خدمات در استان زنجان تأکید کرد و گفت: در سال جاری بر توسعه مشاغل در بخش خدمات برنامه‌ریزی لازم در دستور کار است.

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه توسعه اشتغال در بخش خدمات باید به جد دنبال شود، ابراز کرد: سهم  بخش خدمات در استان زنجان پایین است و توجه بخش خدمات در استان باعث تحول بزرگی در استان خواهد شد.

درج دیدگاه