یکشنبه, اردیبهشت ۹, ۱۴۰۳

بانک توسعه تعاون چهارده ساله شد

  بنا به گزارش پایگاه خبری تعاون آنلاین، در آستانه چهاردهمین سال تشکیل بانک توسعه تعاون مهدی مسکنی معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی طی پیامی این رویداد را تبریک گفت. در بخشی از پیام مهدی مسکنی آمده است:فراز و فرود و حرکت موفق این مجموعه وزین از ابتدا تا کنون نشان از […]

 

بنا به گزارش پایگاه خبری تعاون آنلاین، در آستانه چهاردهمین سال تشکیل بانک توسعه تعاون مهدی مسکنی معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی طی پیامی این رویداد را تبریک گفت.

در بخشی از پیام مهدی مسکنی آمده است:فراز و فرود و حرکت موفق این مجموعه وزین از ابتدا تا کنون نشان از حضور کارمندان و مجریان توانمند و کاردان درآن است که با علم،آگاهی و همت فراوان در طول ایام مختلف نام بانک توسعه تعاون را با مفاهیم ارزشمندی چون مشتری مداری، گره گشایی و حمایت از تولید عجین کرده اند.

وی همچنین با اشاره به مصوبه افزایش سرمایه این بانک افزود: امسال حلاوت چهاردهمین سالگرد تاسیس بانک با اجرای مصوبه افزایش سرمایه بانک که نتیجه همت و تلاش کم نظیر مجموعه دولت، وزارتخانه و بانک است دو چندان شد که ان شاالله دست شما را برای خدمت رسانی وسیع تر به مردم باز می‌کند. بدین وسیله سالگرد تاسیس بانک توسعه تعاون را خدمت تمامی کارکنان و مدیران این بانک تا دور ترین نقاط خدمت رسانی در کشور عزیزمان ایران تبریک عرض کرده و از خدای منان برای شما توفیق روز افزون درخواست دارم.

درج دیدگاه