دوشنبه, اردیبهشت ۱۷, ۱۴۰۳

بررسی ورود بخش تعاونی به حوزه احیاء و بازآفرینی بافت فرسوده شهری

کارگروه مشارکت بخش تعاون در پروژه های بافت فرسوده وزارت راه و شهرسازی با حضور مدیران عامل اتحادیه های مسکن بخش تعاون برگزار شد. به گزارش تعاون انلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران، کارگروه مشارکت بخش تعاون در پروژه های بافت فرسوده وزارت راه و شهرسازی با هدف بررسی اقدامات انجام […]

کارگروه مشارکت بخش تعاون در پروژه های بافت فرسوده وزارت راه و شهرسازی با حضور مدیران عامل اتحادیه های مسکن بخش تعاون برگزار شد.

به گزارش تعاون انلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران، کارگروه مشارکت بخش تعاون در پروژه های بافت فرسوده وزارت راه و شهرسازی با هدف بررسی اقدامات انجام شده ورود بخش تعاونی به حوزه احیاء و بازآفرینی بافت فرسوده شهری در اتاق تعاون ایران برگزار شد.

افتتاح بیش از ۲ هزار واحد تعاونی مسکن مهر در ساری

در این نشست، گزارشی از اقدامات صورت گرفته اعم از اخذ کد پیگیری  برای اتحادیه‌های متقاضی مشارکت در پروژه موصوف ارائه و اعلام شد اتحادیه هایی که نتوانستند مدارک و اسناد درخواستی را در مواعد مقرر اعلامی تهیه و ارائه کنند در لیست دریافت کنندگان خدمات بعدی قرار گیرند.

همچنین در خصوص بهینه بندی کشور جهت تخصیص امور مطالعاتی و ظرفیت شناسی و نهایتا ورود به موضوع احیاء و بازآفرینی توسط اتحادیه های دارای گواهی صلاحیت قرار گرفته که این امر نیز توسط شرکت تعاونی تخصصی توسعه عمران بازآفرینی بخش تعاون در شرف تأسیس پس از انجام تشریفات ثبت و تشکیل انجام می شود و مقرر شد تمامی امور فرآیند کنترل و شبکه توزیع پروژه ها و امور تعاونی بر فرآیند اجرا احیاء و بازآفرینی بافت فرسوده شهری بخش تعاونی از طریق این شرکت تعاونی تخصصی انجام پذیرد.

درج دیدگاه