جمعه, اردیبهشت ۷, ۱۴۰۳

خبر خوش برای تعاونی‌های زنان

تا ۵۰۰ میلیون تومان بدون وثیقه تسهیلات می‌دهیم

با توجه به نظر آقای شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در هیات مدیره صندوق ضمانت سرمایه گذاری بخش تعاون تصویب کردیم تا برای تعاونی زنان تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان بدون وثیقه ملکی ضمانت ارائه کنیم.

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون با بیان اینکه در سالجاری ضمانت نامه های زیادی برای تعاونی‌ها صادر شده است گفت: شرکت هایی که قصد خرید مواد اولیه را دارند با درصد پایینی می‌توانند اقدام به دریافت آن کنند.

به گزارش تعاون آنلاین، مهدی حسین نژاد در جلسه بررسی نقش و جایگاه تعاونی‌های زنان در توسعه اقتصادی و اجتماعی افزود: برنامه جدیدی صندوق ضمانت سرمایه گذاری بخش تعاون تامین مالی مستقیم  تعاونی‌ها است.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید خبر داد:پرداخت ۸ هزار میلیارد تومان تسهیلات صندوق کارآفرینی امید

وی ادامه داد: تامین مالی مستقیم که برنامه جدید ما است ارزان قیمت بوده و کمک زیادی به تقویت بخش تعاون می‌کند. صندوق ضمانت سرمایه گذاری با حمایت آقای کبیری معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اقدام به ضمانت سرمایه گذاری های خطر پذیر کردیم و طرح هایی که بانوان در این زمینه ارائه دهند در کمترین زمان انجام خواهد شد.

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون با اشاره به اینکه بزرگترین مشکل شرکت های تعاونی امنیت بازار است تصریح کرد: به منظور تامین امنیت بازار تا ۳۰۰ میلیون تومان ضمانت نامه صادر می‌کنیم.

وی تاکید کرد: با توجه به نظر آقای شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در هیات مدیره صندوق ضمانت سرمایه گذاری بخش تعاون تصویب کردیم تا برای تعاونی زنان تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان بدون وثیقه ملکی ضمانت ارائه کنیم.

 

درج دیدگاه