جمعه, اردیبهشت ۷, ۱۴۰۳

تجلیل از تعاونی های برتر؛ به زودی

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: به منظور شناسایی و معرفی الگوهای برتر بخش تعاون، با حضور سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تعاونی های برتر استان تجلیل خواهد شد. به گزارش تعاون آنلاین، محسن نیرومند افزود: این مراسم در قالب سیزدهمین جشنواره ملی تعاونی‌ های برتر، ۱۲ شهریور […]

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: به منظور شناسایی و معرفی الگوهای برتر بخش تعاون، با حضور سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تعاونی های برتر استان تجلیل خواهد شد.

به گزارش تعاون آنلاین، محسن نیرومند افزود: این مراسم در قالب سیزدهمین جشنواره ملی تعاونی‌ های برتر، ۱۲ شهریور امسال برگزار می شود.

وی که در جلسه هماهنگی برنامه های هفته تعاون سخن می گفت، ادامه داد: این برنامه همزمان با افتتاح ۶۷ طرح تعاونی در دومین روز از هفته تعاون در شهرستان خمینی شهر برگزار خواهد شد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: اسامی تعاونی های برتر استان به همراه زمینه گرایش آنها به منظور ترغیب عموم مردم به فعالیت های اقتصادی در قالب تعاونی ها در درگاه اداره کل بارگذاری و اطلاع رسانی شده است.

حدود چهار هزار شرکت تعاونی با ۸۰۰ هزار عضو در استان اصفهان فعال هستند و تاکنون ۵۵ هزار فرصت شغلی توسط این شرکت ها در این استان بوجود آمده است.

سال گذشته ۱۵ تعاونی به همراه یک اتاق تعاون و یک اتحادیه عنوان تعاونی های برتر دوازدهمین جشنواره تعاونی های استان اصفهان انتخاب شدند.

۱۱ تا ۱۷ شهریور هر سال به عنوان هفته تعاون نامگذاری شده است.

درج دیدگاه