جمعه, اردیبهشت ۷, ۱۴۰۳

تعاونگران استان اردبیل بخوانند/تعاونگران اردبیل چقدر تسهیلات گرفتند؟

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل گفت: طرح های روستا تعاون معرفی شده به بانک‌ها تاکنون با اخذ تسهیلات۲۵۰ میلیارد ریالی از محل منابع تسهیلات پایدار روستایی، در مرحله اجرای پروژه هستند. به گزارش تعاون‌آنلاین، قاسم رحیمی با ارائه گزارش از نحوه اجرای طرح روستا تعاون در استان اردبیل، گفت: طرح روستا تعاون در […]

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل گفت: طرح های روستا تعاون معرفی شده به بانک‌ها تاکنون با اخذ تسهیلات۲۵۰ میلیارد ریالی از محل منابع تسهیلات پایدار روستایی، در مرحله اجرای پروژه هستند.

به گزارش تعاون‌آنلاین، قاسم رحیمی با ارائه گزارش از نحوه اجرای طرح روستا تعاون در استان اردبیل، گفت: طرح روستا تعاون در نیمه دوم سال ۹۶ با هدف افزایش مشارکت عمومی، توسعه پایدار روستایی و ایجاد اشتغال و به تبع آن افزایش درآمد روستاییان و جلوگیری از مهاجرت بی رویه به شهرها توسط وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی کلید خورد و در استان‌ها به اجرا درآمد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل بیان کرد:در استان اردبیل نیز طرح روستا تعاون به عنوان یکی از استان‌های پیشرو در این طرح، همزمان با سایر استان‌ها شروع گردید.

وی تصریح کرد: در این میان تاکنون در استان اردبیل ۱۰۱ طرح در قالب روستا تعاون ایجاد و یا فعال سازی شده‌اند که شهرستان اردبیل با تعداد ۲۶ تعاونی و با عضویت ۵۰۴ نفر و شهرستان نمین با ۲۰ تعاونی و ۲۲۰ عضو بالاترین سهم از تشکیل و فعال‌سازی را به خود اختصاص داده‌اند.

رحیمی تصریح کرد: طرح‌های روستا تعاون معرفی شده به بانک تاکنون بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال از محل منابع‌تسهیلات پایدار روستایی موفق به عقد قرارداد و اخذ تسهیلات گردیده‌اند و در حال اجرای پروژه هستند.

درج دیدگاه