شنبه, اردیبهشت ۱۵, ۱۴۰۳

حذف واسطه‌ها برای عرضه خوراک دام

مرکز عرضه خوراک دام لولمان در آینده ای نزدیک و پس از اخذ مجوزهای لازم ، خدمات دامپزشکی را نیز به مراجعان ارائه می دهد

مدیر تعاون روستایی گیلان از آغاز به کار مرکز جدید عرضه مستقیم خوراک دام در این استان خبر داد.

به گزارش تعاون آنلاین، رامین گیلانشاهی اظهار داشت : شرکت تعاونی کشاورزی دامداران آستانه اشرفیه، مرکز جدید عرضه مستقیم خوراک دام (کنسانتره دامی)، برای دسترسی مناسب و فروش انواع خوراک دام، آبزیان و طیور، در فروشگاه های جنب انبار بزرگ لولمان (متعلق به اتحادیه تعاونی روستایی شهرستان رشت) افتتاح کرده است.

۲۵۰۰شرکت تعاونی در استان گیلان فعالیت می کند

وی خاطرنشان کرد: نظر به این که مرکز تجارت محلی فروش دام کوچصفهان رشت، در مسافتی نزدیک به محل مرکز فروش خوراک دام مورد نظر قرار دارد و با توجه به موقعیت مکانی مناسب ترانزیت و دسترسی خوب پرورش دهندگان طیور و آبزیان به محل یاد شده، دامداران و پرورش دهندگان طیور و آبزیان قادر خواهند بود، به راحتی برای خرید کنسانتره و انواع خوراک دام، طیور و آبزیان مورد پرورش خود و اقلام نهاده های دامی خام و مکمل های غذایی، به مرکز یاد شده مراجعه کنند.

مدیر تعاون روستایی گیلان افزود : مرکز عرضه خوراک دام لولمان، با مشارکت شرکت تعاونی کشاورزی دامداران آستانه اشرفیه و کارخانه خوراک دام اتحاد متعلق به شبکه تعاونی های کشاورزی دامداران استان (در شهر صنعتی رشت) ایجاد کرده است.

وی بیان داشت: این مرکز در راستای تحقق وظایف قانونی و طبق اساسنامه تشکل های کشاورزی دامداران، کنسانتره دامی تولید کارخانه اتحاد را با قیمت کارخانه و سایر اقلام مانند سبوس گندم و جو، ذرت، سویا و اقلام مورد نیاز تولیدات دامداران و سایر کشاورزان را با قیمتی مناسب عرضه می کند.

مدیر تعاون روستایی گیلان اظهار داشت: مرکز عرضه خوراک دام لولمان در آینده ای نزدیک و پس از اخذ مجوزهای لازم ، خدمات دامپزشکی را نیز به مراجعان ارائه می دهد.

درج دیدگاه