جمعه, اردیبهشت ۷, ۱۴۰۳

درخواست اتحادیه های مرزنشین برای برگزاری انتخابات

اعضای اتحادیه تعاونی های مرز نشین خواستار برگزاری انتخابات در این تعاونی شدند. به گزارش تعاون آنلاین، جمعی اعضای تعاونی های مرز نشین با حضور در مقابل وزارت تعاون، کار ور فاه اجتماعی خواسته خود در خصوص برگزاری انتخابات این تعاونی را مطرح کردند . آنها تاکید دارند این انتخابات این تعاونی بعد از ۱۷ […]

اعضای اتحادیه تعاونی های مرز نشین خواستار برگزاری انتخابات در این تعاونی شدند.
به گزارش تعاون آنلاین، جمعی اعضای تعاونی های مرز نشین با حضور در مقابل وزارت تعاون، کار ور فاه اجتماعی خواسته خود در خصوص برگزاری انتخابات این تعاونی را مطرح کردند . آنها تاکید دارند این انتخابات این تعاونی بعد از ۱۷ سال باید انجام شود و این حق مرزنشینان است.
دیدار با مسئولان وزارتخانه یکی از مهمترین خواسته های این افراد بود.
بر اساس این گزارش ۳۵ نماینده از ۱۷ استان کشور که عضو تعاونی های مرزنشین هستند به ریاست این اتحادیه اعتراض داشتند و معتقدند فردی که برای مرزنشینان تصمیم گیری می کند خود مرز نشین نیست و نمی تواند خواسته های ما را به خوبی منعکس کند.
یکی از اعضای اتحادیه تعاونی های مرز نشین در گفت و گویی که با خبرنگار تعاون آنلاین داشت به درخواست اعضای اتحادیه اشاره و تصریح کرد: اگر جناب آقای دکتر ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستور برگزاری انتخابات را برای اتحادیه تعاونی های مرز نشین صادر کنند آن موقع مشخص خواهد شد که رییس فعلی شانسی برای حضور در این اتحادیه را ندارد.
وی افزود: مرزنشینان کسی را می خواهند که از خودشان باشند تا خواسته هایشان بهتر منعکس و پیگیری شود. ریاست فعلی تعاونی های مرزنشین ۱۷ سال است که در این اتحادیه مشغول به کار است و بهتر است جای خود را به نیروهای مرزنشین مردمی بدهد.

درج دیدگاه