جمعه, اردیبهشت ۷, ۱۴۰۳

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن مطرح کرد: ضرورت بازنگری در قوانین اقتصادی مجلس

محسن جلالپور
محسن جلالپور

به گزارش تعاون آنلاین، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن گفت: بازنگری در قوانین اقتصادی در مجلس شورای اسلامی کنونی لازم است و با توجه به این سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باید مسیر کنونی را تغییر دهیم تا با استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوص و تعاونی به یک اقتصاد پایدار بر مبنای حضور مردم دست پیدا […]

به گزارش تعاون آنلاین، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن گفت: بازنگری در قوانین اقتصادی در مجلس شورای اسلامی کنونی لازم است و با توجه به این سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باید مسیر کنونی را تغییر دهیم تا با استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوص و تعاونی به یک اقتصاد پایدار بر مبنای حضور مردم دست پیدا کنیم.

محسن جلال‌پور در همایش اقتصاد مقاومتی، تعاون، اقدام و عمل با بیان اینکه کشورهای دنیا نقاط آسیب‌پذیر اقتصاد خود را شناسایی کرده‌اند گفت: سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در شناسایی ضعف‌های اقصاد کشور موفق عمل کرده و تغییر مسیر کنونی با توجه به این سیاست‌ها ضروری است.

به گفته جلال پور کشور ما در تولید علم جزو سه کشور برتر منطقه است اما در ابداع تولیدات علمی رتبه سه‌رقمی را داراست و باید با استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی و تعاونی در پی اقتصاد پایدار باشیم.

او به تاکیدات مقام معظم رهبری به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های این سیاست‌ها، استفاده کردن از تولیدات علمی است.

به گفته جلال پور اقتصاد مقاومتی، تاب‌آوری، شکوفایی و پویایی را افزایش می‌دهد و عمق رکود را کمتر می‌کند.

 

جلال پور در ادامه عنوان کرد که بازنگری در قوانین اقتصادی در مجلس شورای اسلامی کنونی لازم است و با توجه به این سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باید مسیر کنونی را تغییر دهیم تا با استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوص و تعاونی به یک اقتصاد پایدار بر مبنای حضور مردم دست پیدا کنیم.

او همچنین خطاب به مجلس گفت: مجلس دهم باید به ازای هر قانون اقتصادی که تصویب می‌کند، دو قانون زائد را حذف کند؛ چرا که وظیفه مجلس افزون بر قانون‌گذاری، نظارت بر نحوه اجرای قوانین است.

درج دیدگاه