جمعه, اردیبهشت ۷, ۱۴۰۳

ربیعی به اصفهان می رود

دکتر علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دهمین سفر استانی خود در دولت دوازدهم امروزسه شنبه ۱۶ آبان ماه به اصفهان سفر خواهد کرد. به گزارش تعاون آنلاین، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان برنامه های سفر امروز وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به اصفهان را به شرح […]

دکتر علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دهمین سفر استانی خود در دولت دوازدهم امروزسه شنبه ۱۶ آبان ماه به اصفهان سفر خواهد کرد.

به گزارش تعاون آنلاین، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان برنامه های سفر امروز وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به اصفهان را به شرح زیر اعلام کرد: محسن نیرومند با بیان اینکه امروز سه شنبه ۱۶ آبان ماه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به اصفهان می آید تصریح کرد: دکتر ربیعی در این سفر در شهرستان های گلپایگان و خوانسار حضور خواهند یافت.

f32386f4-891c-4d5f-8df7-c798b471c352

این مقام مسئول برگزاری کارگروه اشتغال شهرستان¬ های خوانسار و گلپایگان، بازدید از مرکز بهزیستی و نشست صمیمانه  با تشکل های کارگری و کارفرمایی  شهرستان گلپایگان وهمچنین برگزاری جلسه مشترک با مدیران تعاونی های برتر و شاخص این شهرستان را از جمله برنامه های پیش بینی شده در این سفرعنوان کرد.

نیرومند همچنین گفت: یک درمانگاه و یک واحد تولیدی صنعتی در شهرستان خوانسار نیز توسط وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح خواهد شد.

درج دیدگاه