جمعه, اردیبهشت ۷, ۱۴۰۳

روستاییان تا پایان سال چقدر تسهیلات می گیرند؟

وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گفت: در راستای افزایش تولید محصولات کشاورزی و اشتغال ، امسال ۳ هزار میلیارد تومان تسهیلات به روستائیان پرداخت شده و سه هزار میلیارد تومان دیگر تا پایان سال پرداخت می شود. به گزارش تعاون آنلاین، دکترعلی ربیعی در مرکز تولید شکر قرمز “ریکنده ” شهرستان قائمشهر در […]

وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گفت: در راستای افزایش تولید محصولات کشاورزی و اشتغال ، امسال ۳ هزار میلیارد تومان تسهیلات به روستائیان پرداخت شده و سه هزار میلیارد تومان دیگر تا پایان سال پرداخت می شود.

به گزارش تعاون آنلاین، دکترعلی ربیعی در مرکز تولید شکر قرمز “ریکنده ” شهرستان قائمشهر در جمع خبرنگاران ، از اختصاص ۶ هزار میلیارد تومان تسهیلات دیگر به روستاها تا پایان سال آینده خبر داد و گفت که این مبالغ برای آنکه اشکالات  کار گرفته شود ، یکجا تحویل متقاضیان داده نمی شود.

وی سهم استان مازندران برای تسهیلات روستائی را ۴۸۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت :  این تسهیلات ارزان قیمت با بهره ۴ تا ۶ درصد و سرمایه درگردش با بهره ۸ درصد در اختیار متقاضیان در روستا ها برای هر نوع تولید قرار می گیرد.

وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با اعلام اینکه پرداخت این تسهیلات درآمدزایی را تا سه برابر افزایش می دهد ، گفت که در هر روستا متناسب با مزیت ها این وام پرداخت می شود.

دکتر ربیعی گفت : روستائیان می توانند از صندوق های کارآفرینی امید و مشاغل روستائی وام خود را دریافت کنند.

وی با اعلام اینکه هر روستا یک مزیتی دارد که براساس آن مزیت وام داده می شود ، افزود : سامانه این تسهیلات برای استانداری ها مشخص شده و منابع مالی در بانک ها تعیین شد و طرح ها در اختیار بخش ها و روستاها قرار می گیرد.

به گفته وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی طرح ها در بخش ها و روستاهای زیر ۱۰ هزار نفر آماده است تا با دقت و سرعت بالا کار انجام شود.

دکتر ربیعی در ادامه با اشاره به بازدید از مرکز شکر ریکنده قائمشهر با بیان اینکه مزارع نیشکر نسبت به برنج آب کمتری استفاده می کند اما قیمت فروش این محصول با برنج برابری می کند گفت : سیاست ما این  است  که  با درآمدزایی به آب و خاک فشار کمتری وارد کنیم .

گفتنی است دراین سفر کارخانه فیبر بابلسر نیز با حضور دکتر ربیعی افتتاح شد .

درج دیدگاه