شنبه, اردیبهشت ۱۵, ۱۴۰۳

رونمایی از سامانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی

دوره توانمند سازی و دانش افزایی مدیران و کارشناسان مجری طرح ملی توسعه مشاغل خانگی واحدهای جهاد دانشگاهی سراسر کشور در محل جهاد دانشگاهی صنعتی شریف برگزار شد

طرح ملی توسعه و توانمند سازی مشاغل خانگی ٣١ استان کشور با امضای قراردادی میان جهاد دانشگاهی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اجرایی می شود.

به گزارش تعاون آنلاین، این قرارداد امروز چهارشنبه بین عیسی منصوری معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و حمیدرضا طیبی رئیس جهاد دانشگاهی به امضا رسید.

با طرح مشاغل خانگی چند نفر شاغل شدند؟

سال گذشته قرارداد طرح ملی توسعه و توانمند سازی مشاغل خانگی برای ٩ استان در کشور اجرا شد، اما امروز اجرا و پیاده سازی این طرح در ٣١ استان شروع شده است.

یا توجه به شرایط فعلی و ضرورت استفاده از فرصت های شغلی، مشاغل خانگی می تواند در این زمینه بسیار کارساز و موثرتر باشد.

تعامل با بخش خصوصی و دستگاه های دخیل در اجرای طرح، ارائه خدمات آموزشی و مشاوره حضوری و غیرحضوری به متقاضیان طرح های مشاغل خانگی برای اتصال به بازار و ایجاد زیرساخت بازاریابی و فروش محصولات مشاغل خانگی از جمله تعهدات جهاد دانشگاهی در راستای اجرای این قرارداد است.

همچنین امروز از سامانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی رونمایی شد. در این سامانه، اطلاعات جامع درباره طرح های مشاغل خانگی وجود دارد.

همچنین سامانه ای برای بخش پیشران ها و پشتیبان ها با عنوان سامانه توسعه کسب و کارهای خانگی رونمایی شد. این سامانه برای ارتباط متقاضی با پیشرو یا پشتیبان راه اندازی شده است. در این سامانه اطلاعات مربوط به پیشران ها و پشتیبان هاس استان های مختلف برای استفاده متقاضیان وجود دارد.

 

درج دیدگاه