جمعه, اردیبهشت ۷, ۱۴۰۳

فعالیت اولین بندر خشک تعاونی در ایران 

مدیرعامل شرکت تعاونی پست پیشگاماناز فعالیت اولین بندر خشک تعاونی ایران و بزرگ ترین سردخانه جنوب شرق کشور خبر داد.

مدیرعامل شرکت تعاونی پست پیشگاماناز فعالیت اولین بندر خشک تعاونی ایران و بزرگ ترین سردخانه جنوب شرق کشور خبر داد.

«پیشگامان»  فاتح جوایز جشنواره  تعالی مدیریت تعاونی ها

محمد هادی اسلامی در آیین اعطای احکام ایجاد و مدیریت شعب شرکت تعاونی که در مشهد برگزار شد، گفت: فعالیت گروه تعاونی پیشگامان در قالب تعاون، عدالت اجتماعی، جذب سرمایه های خرد مردم و ارائه ایده های جذاب و مورد توجه جامعه در کنار خدمات الکترونیکی، مخابراتی و تولید مصنوعات مرتبط از جمله اخذ مالکیت فیبر نوری بصورت انحصاری در آبهای آزاد دنیا سبب گسترده شدن حوزه خدمات این گروه در سراسر کشور گردیده است و همزمان نیز حوزه های نوینی از فعالیت های خود را در زمینه های گوناگون رونمایی کرد.

وی با نگاهی به کارنامه ۲۳ ساله گروه تعاونی پیشگامان گفت: اکنون این مجموعه با  ۳۰ شرکت و حدود ۵۰ هزار سهامدار در قالب اتحادیه تخصصی امورزیربنایی شرکتهای تعاونی پیشگامان تبدیل شده است و بی تردید هر کجا از سراسر کشور و بویژه استان یزد طرح و پروژه ای مهم و تاثیرگذار با قابلیت منفعت رسانی به مردم مطرح باشد دست یاری گر و باور تعاون محور پیشگامان نقشی اساسی در آن خواهد داشت.

وی با بیان اینکه اپراتور پستی در حوزه اقتصاد و جذب مشتری نقش مهمی دارد،افزود: مخابرات و پست طبق قانون اساسی و اصل ۴۴ به بخش خصوصی واگذار می شود که نشان دهنده جایگاه آن در کشور است.

وی با اشاره به موقعیت پست در کشور  که بر پایه اقتصاد تعاملی تعریف شده است، افزود: به فرموده مقام معظم رهبری پست سهم ۲۵ درصدی در نظام اقتصادی کشور را ایفا می کند.

اسلامی با اشاره ای به فعالیت اولین بندر خشک تعاونی ایران و بزرگ ترین سردخانه جنوب شرق کشور افزود:

سردخانه بندر خشک پیشگامان دومین سردخانه تحت کلید گمرک کشور است که با دارا بودن دو مدار بالای صفر و زیر صفر درجه، سه سالن و ۳۹ اتاق مجزا ظرفیت نگهداری ۲۰ هزار تن را دارد.

وی در ادامه عنوان کرد: وسعت شرکت تعاونی بندر خشک پیشگامان ۷۰۰ هکتار است که محوطه گمرکی آن هشت هکتار می باشد و در فاز نخست برای ۳۰۰ نفر ایجاد اشتغال کرده است.

مدیرعامل شرکت تعاونی پست پیشگامان درخصوص ایجاد اشتغال بیان کرد: در بحث اشتغال در صورت حمایت حداکثری معنوی دولت قادر به ایجاد اشتغال پایدار گروه تعاونی خواهیم بود.

وی اذعان داشت: توسعه خدمات در تمامی نقاط استان انجام می شود و انتقال حلقه های از هم گسسته به مصرف کنندگان نهایی را انجام می دهیم و اقلام ضروری با حفظ کرامت انسانی توزیع می کنیم.

درج دیدگاه