جمعه, اردیبهشت ۷, ۱۴۰۳

برنامه استان قزوین برای ایجاد اشتغال در سال ۹۸

قزوین اشتغال روستا

در سال گذشته به ۶۵۰ نفر از محل اشتغال روستایی عمومی مبلغ یک هزار و ۴۸۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شد.

معاون اشتغال اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: استان قزوین در سال جاری ایجاد ۱۸ هزار فرصت شغلی جدید را پیش بینی و مصوب کرده است.

به گزارش تعاون آنلاین، ناصر شفیع آبادی افزود: بودجه پیش بینی و مصوب استان در حوزه اشتغال پایدار روستایی در سال ۹۷، یک هزار و ۸۷۰ میلیارد ریال بود که ۹۳۰ میلیارد ریال آن به قزوین تخصیص یافت.

برنامه استان قزوین برای ایجاد اشتغال در سال ۹۸

وی ادامه داد: در سال گذشته ۶۵۰ نفر از محل اشتغال روستایی عمومی مبلغ یک هزار و ۴۸۰ میلیارد ریال تسهیلات بیش از اعتبار تخصیصی به استان دریافت کردند.

این مسئول گفت: امروزه موضوع اشتغال دغدغه تمامی مسئولان کشور است و بدون تردید حل این مشکل، نیازمند عزم جدی، حمایت و پشتیبانی همه جانبه و عملی دستگاه های اجرایی مرتبط است.

وی با اشاره به شعار رونق تولید افزود: امسال در راستای این شعار، برنامه های اشتغال با قوت پیگیری خواهد شد و امیدواریم هرچه سریعتر شاهد آغاز پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در استان باشیم.

شفیع آبادی ادامه داد: به هر متقاضی در حوزه اشتغال پایدار روستایی حداکثر ۱۵ میلیارد ریال با سود ۶ درصد پرداخت می شود که پرداخت تا ۶ میلیارد ریال در استان تصمیم گیری و مصوب می شود.

 

درج دیدگاه