جمعه, اردیبهشت ۷, ۱۴۰۳

متقاضیان تسهیلات اشتغال زایی چقدر وام می گیرند؟

  ظرفیت‌های بخش تعاون در این شهرستان برای ایجاد اشتغال باید احیا شود. این نکته را فرماندار شهرستان ایجرود اعلام کرده است . وی معتقد است تا امروز آن گونه  که باید از ظرفیت‌های بخش تعاون در این شهرستان برای ایجاد اشتغال استفاده نشده و می‌توان گفت که این ظرفیت‌ها مغفول مانده است. به گزارش […]

 

ظرفیت‌های بخش تعاون در این شهرستان برای ایجاد اشتغال باید احیا شود.

این نکته را فرماندار شهرستان ایجرود اعلام کرده است . وی معتقد است تا امروز آن گونه  که باید از ظرفیت‌های بخش تعاون در این شهرستان برای ایجاد اشتغال استفاده نشده و می‌توان گفت که این ظرفیت‌ها مغفول مانده است.

به گزارش تعاون آنلاین به نقل از وابط عمومی اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان اسماعیل بیات افزود: تعاون به‌عنوان یکی از ظرفیت‌های مهم در زمینه ایجاد اشتغال باید بیش از این‌ها مورد توجه بوده و از ظرفیت‌های آن در این راستا بهره برد.

وی با تاکید بر اینکه انتظار داریم کمیته اشتغال شهرستان پیشنهادات لازم را برای رونق بخشیدن در این زمینه و استفاده بهینه از ظرفیت‌های بخش تعاون برای ایجاد اشتغال ارائه دهد، تصریح کرد: علاوه بر این، کمیته اشتغال استان باید با ارائه آموزش‌ها و مهارت‌های لازم به جوانان، نسبت به ایجاد فرصت‌های شغلی جدید در شهرستان ایجرود اقدامات لازم را انجام دهد.

این مسئول  از اعطای تسهیلات ۲۰۰ میلیون ریالی به افراد متقاضی واجد شرایط طرح‌های اشتغال‌زایی در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: اشتغال یکی از اولویت‌های اصلی تحقق شعار سال به‌شمار می‌رود، به همین خاطر این مهم در شهرستان ایجرود نیز به یک اولویت تبدیل شده و قرار است به متقاضیان واجد شرایط طرح‌های اشتغال‌زایی، تسهیلات ۲۰۰ میلیون ریالی اعطا شود.

فرماندار شهرستان ایجرود همچنین با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های مهم در راستای ایجاد اشتغال، بحث کارجویان ماهر است، اضافه کرد: بی‌شک جویندگان کار برای اینکه بتوانند جایی در طرح‌های اشتغال‌زایی داشته باشند، باید از مهارت کافی در زمینه شغلی خود برخوردار باشند؛ چرا که ایجاد صرف اشتغال در اولویت نبوده و اشتغال پایدار که به واسطه داشتن مهارت کارجویان محقق می‌شود، در اولویت قرار دارد که این مهم نیز با برگزاری دوره‌های آموزشی میسر خواهد شد.

درج دیدگاه