شنبه, اردیبهشت ۸, ۱۴۰۳

مدیران صندوق بازنشستگی و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان تغییر کردند

به پیشنهاد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تصویب هیات امنای سازمان تامین اجتماعی، «جمشید تقی زاده» به عنوان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و «محمدرضا واعظ مهدوی» به عنوان مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر منصوب شدند. به گزارش تعاون آنلاین، بنا بر تصمیم هیات امنای سازمان تامین اجتماعی «علی عرب […]

به پیشنهاد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تصویب هیات امنای سازمان تامین اجتماعی، «جمشید تقی زاده» به عنوان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و «محمدرضا واعظ مهدوی» به عنوان مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر منصوب شدند.

به گزارش تعاون آنلاین، بنا بر تصمیم هیات امنای سازمان تامین اجتماعی «علی عرب مازار» و «سید علیرضا سیاسی راد» نیز به عنوان عضو هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری منصوب شدند.

تقی زاده در کارنامه اجرایی خود ریاست هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری، شهردار تبریز، معاونت اشتغال و سرمایه گذاری رئیس اسبق سازمان تربیت بدنی، (دردوره ریاست محسن مهر علیزاده) را دارد.

واعظ مهدوی نیز مسئولیت های متعددی از جمله معاونت توسعه امور علمی و فرهنگی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، معاونت سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی وزارت رفاه و تأمین اجتماعی و عضویت در شورای سیاستگذاری مشارکت‌های اجتماعی در نظام سلامت کشور را در طول سال‌های گذشته عهده دار بوده و اکنون به عنوان مدیرعامل جدید صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر منصوب شده است .

همچنین عرب مازار اقتصاد دان نهادگرا و عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی است که پیش از این مشاور علی طیب نیا وزیر سابق امور اقتصادی و دارایی بوده و عمده مطالعات وتحقیقات وی در زمینه برنامه ریزی و پژوهش در حوزه های بنگاهداری بوده است .

«سید علیرضا سیاسی راد» نیز دارای کارشناسی ارشد مهندسی صنایع است و پیش از این دبیر کل انجمن تولید کنندگان و صادرکنندگان سنگ آهن ایران و عضو کمیته راهبردی معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان بوده است.

مدیران جدید صندوق بیمه بازنشستگی کشوری و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، امروز (شنبه) در مراسمی با حضور «علی ربیعی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اعضای هیات مدیره صندوق و مدیران ستادی وزارت تعاون، مدیرعامل جدید صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر معرفی شدند.

درج دیدگاه