چهارشنبه, اردیبهشت ۵, ۱۴۰۳

تسهیل ازدواج جوانان با بسته‌های جهیزیه ایرانی

معاون بازرگانی اسکاد (اتحادیه سراسری تعاونی‌های مصرف کارکنان دولت) گفت: طرح بسته‌های جهیزیه ایرانی برای حمایت از تولید داخلی وتسهیل ازوداج جوانان خواهد بود؛ لذا ۴ گروه کالایی با چهار قیمت برای سلیقه‌های مختلف و بودجه‌های متفاوتی که زوج‌های جوان و کارمندان دولت دارند طراحی کرده‌ایم. به گزارش تعاون انلاین، شهرام کرمی این چهار بسته […]

معاون بازرگانی اسکاد (اتحادیه سراسری تعاونی‌های مصرف کارکنان دولت) گفت: طرح بسته‌های جهیزیه ایرانی برای حمایت از تولید داخلی وتسهیل ازوداج جوانان خواهد بود؛ لذا ۴ گروه کالایی با چهار قیمت برای سلیقه‌های مختلف و بودجه‌های متفاوتی که زوج‌های جوان و کارمندان دولت دارند طراحی کرده‌ایم.
به گزارش تعاون انلاین، شهرام کرمی این چهار بسته را شامل بسته‌ی ۷ میلیون تومانی، ۱۰ میلیون تومانی، ۱۵ میلیون تومانی و ۲۰ میلیون تومانی اعلام کرد که اقلام خانگی با کیفیت‌های مختلف هستند؛ به عنوان مثال در سبد ۲۰ میلیون تومانی یخچال فریز سایدبایدساید ایرانی وجود دارد.
به گفته کرمی متقاضیان می‌توانند با توجه به سلیقه‌شان و نیازی که دارند نسبت به تأمین جهیزیه به فروشگاه‌های اسکاد مراجعه کنند.
اسکاد حروف اختصاری انحادیه سراسری تعاونی‌های مصرف کارکنان دولت است که در سال ۱۳۴۲ ثبت شده‌است و فعالیت‌های بازرگانی و تولید کالا را انجام می‌دهد.
کرمی قیمت‌هایی که در سبدهای جهیریه درنظر گرفته شده را بسیار ارزان و با کارمزد خیلی کم عنوان می‌کند و می‌گوید: بازپرداخت مبلغ در اقساط ۱۲ ماهه صورت می‌گیرد.
پیش از این بهمن عبداللهی رئیس اتاق تعاون ایران گفته بود که نرخ کارمزد خرید جهیزیه ایرانی حداکثر ۱۲ درصد است و زوج‌های جوان و حقوق‌بگیران دولتی می‌توانند از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.
کرمی با بیان اینکه کالاهای انتخاب شده حداکثر تا ۷۲ ساعت با حمل رایگان به منزل خریداران تحویل داده می‌شود گفت: کالاها شامل تولیدات باکیفیت و استاندارد داخلی هستند و سهم عمده‌ای از لوازم خانگی را برای جهیزیه پوشش می‌دهند اعم از فرش، لباسشویی، یخچال فریزر، سرویس چینی، قاشق و چنگال و…
او در ادامه افزود: اگر مصرف‌کنندگان مایل باشند می‌توانند در محتویات بسته‌ها آزادانه تغییر ایجاد کنند؛ مثلا به جای یخچال پارس، یخچالِ دیگر برندهای ایرانی را انتخاب کنند چرا که اجباری بر گزینش سبد خاصی وجود ندارد و ما تنها سبد را پیشنها می‌کنیم، در نهایت چیزی که مد نظر زوج‌هاست اعمال می‌شود.
او در پایان بیان داشت که سه فروشگاه در حال حاضر اماده ارائه خدمات هستند به نشانی: ۱- ابتدای خیابان توانیر، نبش خیابان برزیل، فروشگاه اسکاد که تمام روزهای هفته از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب سرویس‌دهی می‌کند / ۲- خیابان انقلاب بین خاقانی و مفتح (استگاه دروازه دولت) بن‌بست رجبلو، فروشگاه اسکاد که در ماه رمضان از ۸ صبح تا سه و نیم بعد ازظهر باز است و بعد از ماه رمضان ساعت کاری جدید اعلام خواهد شد / ۳- دفتر مرکزی که در جاده مخصوص کرج، کیلومتر ۱۰، مقابل بیمه البرز، خیابان شهید عاشری، شماره ۱۰، ساختمان اسکاد قرار دارد.
لازم به یاداوری است که طرح خرید بسته های ویژه جهیزیه از طریق پرتال جامع تعاون دوشنبه شب در همایش «اقتصاد مقاومتی،تعاون،اقدام و عمل» به صورت رسمی افتتاح شد.

درج دیدگاه