جمعه, اردیبهشت ۷, ۱۴۰۳

معاون تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: بررسی سند توسعه تعاون پس از پایان بودجه سال ۹۵

معاون تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی،سید حمید کلانتری درباره آخرین وضعیت سند توسعه تعاون گفت: پیش نویس این سند آماده ارائه به دولت برای بررسی است، قرار است پس از پایان بودجه این سند به دولت ارائه شود. وی درباره جزئیات این سند افزود:موارد مختلفی در این سند بیان شد و محورهای اصلی […]

معاون تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی،سید حمید کلانتری درباره آخرین وضعیت سند توسعه تعاون گفت: پیش نویس این سند آماده ارائه به دولت برای بررسی است، قرار است پس از پایان بودجه این سند به دولت ارائه شود.

وی درباره جزئیات این سند افزود:موارد مختلفی در این سند بیان شد و محورهای اصلی این وزارتخانه برای توسعه تعاون در سند آمده است.  راهکارهای توسعه تعاون در این سند پیش‌بینی شده است. نقش سازمان بورس و سیستم بانکی، نقش دولت در صندوق توسعه ملی و راه‌کارهایی که از سوی وزارت آموزش و پرورش و سازمان صدا و سیما در جهت آموزش تعاونی‌ها باید انجام شود، در این سند مورد بررسی قرار می گیرد.

مهندس کلانتری گفت: همچنین در این سند درباره طرح‌های پژوهشی، آموزشی و مدیریت تعاون در دانشگاه‌ها و همراهی بیشتر بخش‌های تخصصی مانند وزارت جهاد کشاورزی و وزارت صنعت و معدن و وزارت راه و شهرسازی و سازمان میراث فرهنگی اشاره شده است.

درج دیدگاه