شنبه, اردیبهشت ۸, ۱۴۰۳

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

پیروزی روحانی بر تعاونگران مبارک

سید حمید کلانتری
سید حمید کلانتری

سید حمید کلانتری با صدور بیانیه‌ای به مدیران کل محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان‌ها، رؤسای محترم اتاق‌های تعاون استان‌ها، مدیران محترم اتحادیه‌های تعاونی‌های سراسری و استان‌ها، مدیران محترم تعاونی‌های سراسر کشور و اعضا شرکت‌های تعاونی سراسر کشور پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست‌جمهوری را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

«با سلام و احترام؛

بار دیگر ملت شریف و ارزشمند ایران با توجه خاص به الویت منافع ملی، حماسه‌ای بزرگ از مشارکت در صحنه سیاسی و انتخاب مدیریت عالی اجرایی کشور آفریدند.

در این حماسه بزرگ، مردم قدرشناس ایران دیگر بار به آرمان‌ها و اندیشه‌های رئیس‌جمهور محبوب خود با آرایی به مراتب بالاتر از دوره قبل رای اعتماد دادند و علیرغم تبلیغات گسترده رقبا، با بهره‌گیری از تجارب تلخ و شیرین گذشته و قضاوت منصفانه، با انتخاب خود از خدمات و برنامه‌های دولت تدبیر و امید قدردانی نمودند و تعاونگران عزیز نیز همچون دیگر اقشار جامعه در خلق این حماسه در سراسر کشور به خوبی مشارکت نمودند.

اینجانب ضمن تبریک این پیروزی بزرگ به ملت شریف ایران و همه تعاونی‌های بزرگ و کوچک در اقصی‌نقاط کشور از همه شما دعوت می‌نمایم تا در تجدید میثاقی دوباره با جناب آقای دکتر روحانی، دولت منتخب اکثریت ملت ایران را در برنامه‌ها و اهداف اقتصادی و اجتماعی یاری و از همه توان خود در مسیر ایجاد رونق اقتصادی، ظرفیت‌های شغلی و افزایش کمی  وکیفی در تولیدات داخلی بهره گیرید.

امید است پس از این انتخابات با شکوه همه جریانات و جبهه‌های سیاسی رقیب و هواداران آنها با کنار گذاشتن رقابت‌های سیاسی شکننده از دولت منتخب مردم در جهت پیشرفت کشور تا رسیدن به اهداف متعالی نظام جمهوری اسلامی ایران حمایت نمایند.»

درج دیدگاه