شنبه, اردیبهشت ۸, ۱۴۰۳

چند نفر در قزوین تسهیلات اشتغالزایی گرفتند؟

تعاونی های قزوین چقدر ارزآوری دارند/ مهمترین مشکلات تعاونی‌ها را بخوانید

مدیر کار آفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: در سال گذشته ۸۵۷ نفر موفق به اخذ تسهیلات اشتغال به مبلغ یک هزار و ۶۲۰ میلیارد ریال شدند. به گزارش خبرآنلاین به نقل از  روابط عمومی تعاون ،کار و رفاه اجتماعی قزوین، ناصر شفیع آبادی با ا علام این […]

مدیر کار آفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: در سال گذشته ۸۵۷ نفر موفق به اخذ تسهیلات اشتغال به مبلغ یک هزار و ۶۲۰ میلیارد ریال شدند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از  روابط عمومی تعاون ،کار و رفاه اجتماعی قزوین، ناصر شفیع آبادی با ا علام این خبر اظهارکرد: از این تعداد ۶۵۰ نفر از محل اشتغال روستایی عمومی مبلغ یک هزار و ۴۸۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند.

وی اضافه کرد: همچنین از این تعداد ۲۰۷ نفر سهم دستگاه های حمایتی استان شامل بهزیستی، کمیته امداد و بنیاد شهید بوده اند که حدود ۱۴۰ میلیارد ریال برای آنها پرداخت شد.

شفیع آبادی با بیان اینکه ۲۳ رسته شغلی از این محل تسهیلات دریافت کردند، افزود: این رسته ها در بخش های کشاورزی، صنعت، معدن، تجارت، میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری و فناوری اطلاعات تعریف شده و از تنوع بسیار بالایی برخوردار بودند.

مدیر کار آفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین افزود: لیست تسهیلات پرداخت شده و افراد دریافت کننده این تسهیلات با توجه به دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای شفاف سازی بر روی پایگاه خبری وزارت خانه قرار گرفته و همچنین برای نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و رسانه های استان ارسال شده است.

وی با بیان اینکه مرحله دوم این تسهیلات هنوز ابلاغ نشده است، اضافه کرد: تلاش وزارت کار و استاندار قزوین و معاونان وی این است که تسهیلات اشتغال روستایی با توجه به موثر بودن در حفظ و ایجاد اشتغال در روستاها ادامه یابد و امیدواریم هرچه سریعتر شاهد آغاز پرداخت این تسهیلات در استان باشیم.

درج دیدگاه